חברת פלאפון משיקה לראשונה בסלולר שירות פתיחת קריאה לטכנאי מהבית. השירות החדש מיועד ללקוחות בעלי שירות תיקונים בפלאפון ומאפשר להם לפתוח קריאה ישירות באתר www.pelephone.co.il, ולקבל תוך 3 שעות שיחה חוזרת מאיש תמיכה ממרכז השירות הסמוך למקום מגוריהם, שיסייע להם טלפונית באיתור וטיפול בתקלה. במידה ומדובר בתקלה המצריכה הגעה ובדיקת המכשיר במרכז השירות, יקבע איש התמיכה עבור הלקוח תור והוא יתקבל במרכז השירות ללא המתנה, כאשר היסטוריית התקלה כבר רשומה לפני הנציג. השירות הינו ללא תשלום ובכפוף לשעות הפעילות במרכזי השירות.
דגנית קרמר, סמנכ”ל השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון, אמרה היום “בשנים האחרונות השקנו מספר שירותים חדשניים שמטרתם לשפר את השירות ללקוח ולאפשר לו לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי תוך חיסכון בזמן ובמשאבים, כמו שירות בצ’ט לייב, מענה אנושי בוואטסאפ, רכישת מכשיר וחבילות באפליקציה בסמארטפון ועוד. הלקוחות היום יודעים להעריך שירות מהיר ונוח, כאשר הדיגיטל מהווה פלטפורמה אידיאלית ליצירת קשר ולניהול הדיאלוג עמם”.
שירות פתיחת קריאה לטכנאי מהבית חוסך זמן ומשאבים, ומאפשר ללקוח לקבל פתרון מהיר ויעיל לתקלות במכשירו. הלקוח ממלא באתר פלאפון טופס על סוג התקלה במכשירו כמו: האם המכשיר לא נדלק, קליטה, בעיה בצלצלן, במיקרופון, בעיית טעינה, תצוגה, WIFI, חוסר תגובה במקשים, מסך שבור, השבתה ועוד. היתרון בשירות הוא שבמידה והתקלה אינה נפתרת מרחוק, כאשר הלקוח מגיע למרכז השירות, הנציג המטפל כבר מכיר את המקרה והוא יכול לחסוך ללקוח זמני המתנה וזמני שירות ללא צורך במתן הסברים נוספים על מהות ואופי התקלה.
*הודעה לעיתונות – פורסמה ככתבה וכלשונה
אחלה שירות!!!
אני לפני בערך שנה גם עברתי את החוויה הזו של תיקון עד הבית
רק מ דיירקט פיקס הם שלחו אלי טכנאי לבית חולים שאשתי היתה בהריון ;)
בכל מקרה שירות מבורך :)