שיגעון השעונים החכמים משפיע לטובה על Pebble. השעון שהחל כפרויקט קיקסטרט מוצלח כבר רשם מעל 275,000 הזמנות נכון להיום וכן הורדו כבר כמיליון אפליקציות מהחנות.

זוהי צמיחה משמעותית מאז קמפיין הקיקסטרטר של החברה אשר סגר את הרשימה עם 85,000 הזמנות בחודש ינואר האחרון וכולם כבר סופקו למשקיעים בחודשים האחרונים. “זוהי בשורה גדולה עבור המשתמשים והמפתחים”, נאמר בבלוג של החברה. “עוד שעוני Pebble שווה שוק גדול יותר וביקושים גדולים יותר.”

עוד התייחסו בחברה לבעיות האספקה הרבות שנוצרו, בעיות שמלוות את השעון מאז שיצא מקו היצור לראשונה ובחברה אומרים כי “המטרה העיקרית שלנו כעת היא לספק את Pebble לכמה שיותר לקוחות ככל האשפשר, צוות הייצור שלנו עובד כל הזמן כדי לשפר את האיכות ואת יכולת הגידול. בכל יום שעובר אלפי שעונים יוצאים מקו היצור”.

בחברה מציינים כי הם מעוניינים לבסס את מעמדם בשוק השעונים החכמים, שכידוע אינו כולל מתחרים רבים נכון להיום אך הדבר צפוי להשתנות בחודשים הקרובים עם הגעתם של החברות הגדולות.

כזכור, Pebble הוא שעון חכם אשר מאפשר להסתנכרן עם מכשיר האנדרואיד או האייפון באופן אלחוטי בתקשורת בלוטות’. ה-Pebble רוטט כאשר מגיעה שיחה ומתריע על הודעת SMS, פייסבוק או אימייל. ניתן לקרוא את ההתרעה, ואף לשלוט במוזיקה והמשקיעים בקיקסטרטר שתרמו סכום של החל מ-$99 קיבלו יחידה לעצמם. המסך מיוצר בטכנולוגיית e-paper ברזולוציה של 144×168 פיקסלים וכולל חיישן תנועה, 4 כפתורים ואפשרות לטעון אפליקציות דרך יישום לסמארטפון.

מי שעוד לא הזמין ומעוניין ביחידה כזו לעצמו, יכול לעשות זאת באתר החברה תמורת מחיר של $150, אך אל תצפו לקבל אותו בזמן הקרוב.

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.
  • אנונימי

    כמה הוא עולה?? (בשקלים)

  • דן

    ידוע כמה זמן הסוללה מחזיקה?

    • שלומי

      הסוללה מחזיקה 7 ימים