לוגו פרטנר

באירוע שנערך היום בתל-אביב חשפה פרטנר את המיתוג והלוגו החדש שלה לאחר היפרדות ממותג אורנג’ (Orange). כחלק מהמיתוג החברה השאירה את שמה המקורי רק החליפה אותו לאנגלית – Partner וכן התאימה את הלוגו בעיצוב חדש ובצבע ירוק-כחול.

“אחרי ששמנו מאחורינו את סערת הקיץ האחרון, קיימנו תהליך אסטרטגי שבסופו החלטנו להיפרד מהמותג Orange, ולצאת לדרך חדשה.” אמר איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר. “הדרך הזו תתבסס על הנכסים הבולטים שלנו, שהם הרשת המהירה בישראל והשירות האיכותי בישראל, ובמסגרתה נהפוך מחברת סלולר לקבוצת תקשורת דיגיטלית שנותנת מענה לעולם שבו הכל מחובר. פרטנר תמשיך להתאים עצמה לשוק התקשורת המשתנה מבחינה צרכנית וטכנולוגית, במטרה להעניק ערך מוסף ללקוחותיה". בנבנישתי הוסיף, כי "פרטנר שמה לעצמה למטרה להיות הגורם המקשר בין הלקוחות לעולם הדיגיטלי ולחיים המחוברים, באמצעות מכלול פתרונות שמותאמים לעידן החדש שאנו חיים בו. אנחנו רוצים להיות הכתובת הראשונה לפתרונות תקשורת כוללים בשוק הפרטי ובשוק העסקי – בשירותים, טכנולוגיות, תוכן וציוד ביחד עם עובדי החברה, שלקחו חלק משמעותי בכל התהליך שעברנו בחודשים האחרונים והם מהווים חלק מהותי בדרך החדשה של החברה".

יו"ר קבוצת פרטנר, אדם צזנוף, ציין כי " זהו יום מיוחד לקבוצת פרטנר שיוצאת היום למסע מרתק עם המותג החדש, מסע שמטרתנו ליצור את קבוצת התקשורת המעניינת והמצליחה במדינת ישראל. אנחנו גאים מאוד בחברת פרטנר, מאמינים בהנהלה המצוינת של החברה  ובעובדיה הנהדרים ונותנים לה תמיכה וגיבוי מלא. בשם הדירקטוריון, ההנהלה, העובדים ובעלי המניות אני מודה על התמיכה והאמון בנו ובטוח ביכולתה של פרטנר להוביל את שוק התקשורת בישראל".

לכבוד השקת המותג החדש, הודיעה החברה כי היא תעניק ללקוחותיה תוספת קבועה של 2GB לנפח הגלישה החודשי ללקוחות המחוברים לתוכנית Unlimited וכדי לנצלה יש להירשם להטבה באתר או בעמוד הפייסבוק עד סוף החודש. מלבד זאת, החברה גם הכריזה על הטבה להורים חדשים שילדיהם נולדו היום (16.2) במסגרתו תעניק פרטנר במתנה חבילת תקשורת הכוללת גלישה עד 25GB, שיחות מהבית או מהסלולר ללא הגבלה, עד 1,000 דקות שיחה לחו”ל ואינטרנט ביתי הכלל ספק ותשתית במהירות של עד 100 מגה-ביט בשנייה.

A post shared by Partner (@partner_il) on

החברה גם השיקה נתב חדש המיועד לאינטרנט ביתי המנצל את מהירויות הדור הרביעי של הרשת, שאינו דורש חיבור פיזי לתשתיות בבית ומספק תקשורת WiFi אלחוטית, זאת, באמצעות חבילת גלישה עצומה בנפח של 60GB. מדובר במוצר ראשון, בסדרת מוצרים שיושקו בהמשך. פרטנר גם ציינה כי היא החברה המספקת את ביצועי הרשת הטובים והמהירים ביותר בישראל, זאת בהסתמך על דו”ח שפורסם בתחילת החודש אשר דירג את מפעילות הסלולר הישראליות וקבע כי פרטנר מספקת את מהירות הגלישה המהירה ביותר עם מהירות ממוצעת של 35 מגה-ביט בשנייה שגם זוכה למקום הרביעי בעולם בדירוג הכללי בעולם.

הפרידה מהמותג החלה כזכור לאחר שמנכ”ל חברת אורנג’ הבינלאומית סטפן רישאר, הכריז בחודש יוני אשתקד במסגרת כנס בקהיר כי "היה מוכן לסיים הקשר עם פרטנר הישראלית כבר מחר בבוקר”. התבטאות זו גררה תגובות נזעמות בארץ, מה שסייע לפרטנר לסיים את החוזה מוקדם מהצפוי ועבורו היא קיבלה 90 מיליון יורו כפיצוי.

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.