היצרניות הגדולות מסתערות על תחום המחשוב הלביש עם השעונים החכמים, תוך שהן תולות תקוות במערכת ההפעלה Android Wear המותאמת לשעונים חכמים, וקיוו שזו תעשה לשעונים מה שאנדרואיד (Android) עשתה לטלפונים החכמים, אך נראה כי הצרכנים לא ממהרים לרכוש שעון חכם שכזה.
על-פי הערכות חברת המחקר קנליס (Canalys) נמכרו רק 720 אלף שעוני Android Wear ב-2014, כמות שנשמעת אולי סבירה לפלטפורמה חדשה, אך ב-2014 נמכרו 4.6 מליון שעונים חכמים בסך הכל, כך שבהיבט של נתח שוק, זה קצת מאכזב מנקודת המבט של גוגל (Google). לצורך השוואה, בשנה הראשונה למכירת שעוני פבל (Pebble) נמכרו 300 אלף יחידות בלבד, אבל יש לזכור כי מדובר ביצרנית יחידה בעוד ש-Android Wear נהנית מכוח ייצור של כמה יצרניות חומרה גדולות כמו מוטורולה (Mototola), סמסונג (Samsung), ו-LG, לדוגמה.
על-פי הדו”ח של קנליס נראה כי האימוץ הנמוך נובע מכך ששעוני Android Wear עדיין בוסריים – מסכים לא בהירים או חדים מספיק, חיי סוללה קצרים באופן יחסי, כמות היישומים לפלטפורמה עדיין קטנה וחלקם אפילו גורם לגירויים וכוויות בעור. בנוסף גם אנחנו מצאנו את השעון המרשים בחבורה, ה-Moto 360 כגדול ומגושם לשימוש יומיומי. מהדו”ח עולים נתונים מעניינים נוספים כמו העובדה שצרכנים מעדיפים שעונים חכמים בעלי מסך עגול ולא כאלו בעלי מסך מרובע כשה-Moto 360 וה-G Watch R של LG הם הנמכרים ביותר. נראה כי היצרניות טרם השיקו שעון חכם מדהים באמת ויהיה מעניין לראות כיצד יגיב השוק כשאפל תשיק את Apple Watch.