לקראת ההשקה ההולכת וקרבה , OnePlus מנסה להתקרב לישראלים. לא רק שהיא דאגה לשלוח לכל העיתונאים הודעה על כך שסי דאטה היא היבואנית הרשמית, אלא כעת היא גם פותחת פורום תמיכה רשמי באתר שלה.

בפורום, שכרגע ריק מתוכן, ניתן לשאול שאלות בעברית ולקבל תמיכה בנוגע למכשיר ה-OnePlus One ובקרוב ה-OnePlus 2. הוא מחולק לשאלות תמיכה ושאלות כלליות בעברית, ומאפשר לרוכשי המכשיר לקבל סיוע במקרה של בעיה או תקלה, אולם כפי שאפשר לצפות, גם פוליטיקה מתערבבת עם נושאים כאלה ובהודעה שהועלתה עוד בשנה שעברה בבקשה להזמנה ובעברית, עלו לדיון גולשים פרו-פליסטינים וניסו להסיט את הנושא.

על כל מקרה, נראה כי ההכרה בישראל של OnePlus הולכת וגדלה ופורום התמיכה הרשמי הוא צעד חשוב בדרך, אך עדיין יש להם עוד עבודה כמו תמיכה מלאה בשפת ממשק בעברית במערכת ה-Oxygen OS, מה שיקרה בגרסה הבאה, וגם אפשרות להזמנה ישירות מאתר החברה, אם כי הסיכוי לכך קטן ברגע שיש כבר יבואנית רשמית בישראל.

לכניסה לפורום בעברית

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.
  • אודי

    קניתי מכשיר plus x , מופיע לי בחלק העליון של המסך סימן כמו אין כניסה אבל בשחור לבן , ואני לא מצליח לענות לשיחות נכנסות….
    מצליח להוציא שיחות.
    האם זה קשור? איך מבטלים את זה? כשאני גורר את הבר העליון כלפי מטה הסימן נעלם….

    תודה
    אודי

  • Irena Gorban

    היי חברים, קניתי מכשיר oneplus3 ולא מצליחה להגדיר חשבון EXCHANGE (מייל של העבודה, אאוטלוק..) – מישהו יודע לעזור??

  • m7

    יש לך יבואן רשמי עם אחריות לשנה שאני מאמין תהיה שנתיים.

  • רן

    פורום זה נחמד,

    יותר נחמד זו שתהיה האפשרות להזמין את הסמרטפון שלהם מאתר בישראל במחיר המפורסם.
    כל השאר זה שטות.
    גם כך מי שמזמין ספציפית את ה-one+ הוא בעל יכולת באנגלית ולא משתמש פשוט של "שיחות, והודעות בלבד".