מכשיר הדגל של LG לשנת 2013 נמכר בכמויות מכובדות בישראל בזכות מפרט מצוין של מצלמה, מסך וביצועים, אולם ככל הנראה בעולם המצב שונה. DigiTimes מדווח כי עד כה החברה הצליחה למכור רק חלק קטן ממה שהתכוונה למכור במקור עד סוף השנה, כ-10 מיליון יחידות, אילו בפועל LG מכרה רק 2 מיליון יחידות של מכשיר ה-G2 החדש שלה. הסיבה: לא משום שהמכשיר גרוע אלא בגלל השקתו של מכשיר ה-Nexus 5.

העובדה כי ה-G2 הושק קרוב מאוד לחשיפה של ה-Nexus 5, גרמה ל-LG הפסדים רבים שכן מדובר במכשירים דומים יחסית במפרט אך בהפרש מחירים גבוה לצרכן האמריקני. ה-Nexus 5 המיוצר גם הוא על ידי LG מצויד בבסיס במפרט  כמעט זהה. אמנם המסך פחות איכותי וגם המצלמה נחשבת טובה יותר אצל ה-G2, אך דברים אלו לא הספיקו והקהל בחר במכשיר הזול והמסובסד.

לשם השוואה, סמסונג מכרה כ-40 מיליון יחידות של מכשיר ה-Galaxy S4 אשר נמכר כבר כ-6 חודשים, ואילו אפל מכרה מעט יותר למכשיר ה-iPhone 5s, אולם גם אצל HTC וסוני המספרים אינם גבוהים.

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.