חברת נטוויז'ן, השייכת לקבוצת סלקום, הודיעה היום כי סיימה בהצלחה פיילוט לחבילת תשתית + ספק, במסגרתו הצטרפו אליה כ- 3,000 לקוחות. החברה החליטה להתחיל במכירת השירות במתכונת מלאה, זאת לאחר שהוסרו חלק ניכר מהחסמים שהציבה בזק.

נטויז'ן תציע חבילות של תשתית בזק המשולב בספק אינטרנט במחירים של 15 מגה ב-79 ש"ח, 40 מגה ב-89 ש"ח ו-100 מגה ב-99 ש"ח. החברה אף מעריכה שהמעבר לתהליך החיבור האוטומטי יהווה קפיצת מדרגה משמעותית נוספת בהתפתחות התחרות בשוק הקווי.

כזכור, מהפכת האינטרנט הקווי שהוכרזה לפני כחודשיים עדיין בחיתוליה, והמחירים כרגע עומדים על סטטוס קוו ואינם בדיוק מעידים על בשורה זולה יותר לצרכן. יחד עם זאת גורמים מעריכים כי ככל שייכנסו חברות חדשות לשוק, כך תורגש בו מהפכה משמעותית.

שתף:
-פרסומת-
מאמין שכל מי שרוצה לדעת עליו משהו כבר גיגל אותו מזמן, זו בכל זאת המאה ה-21. הוא לא הרופא ולא קשור לשלמה.