"יודע מה המשתמש רוצה עוד לפניו"
הסמארטפון הראשון של מוטורולה שתוכנן מאפס תחת השגחתה של גוגל ייצא בקיץ הקרוב ומכוון גבוה מאוד, כך חשף מנכ"ל החברה, דניס וודסייד, בראיון לעורכי מדור הטכנולוגיה של הוול-סטריט ג'ורנל הלילה. וודסייד אישר שמכשיר הדגל הבא של החברה ייקרא Moto X, והוסיף כי הוא יהיה הסמארטפון הראשון בעל מודעות הקשרית: "אנחנו יודעים מתי הוא בכיס שלך ומתי הוא ביד שלך. הוא יידע מתי אתה מתכוון לצלם תמונה ויפעיל את המצלמות". כמו כן, יזהה המכשיר כאשר המשתמש נוהג ויעבור למצב מותאם.

הדמיית Moto X לפי GSM Arena

כדי לאפשר למכשיר את המודעות הזו מבלי לפגוע בחיי הסוללה – תחום שמוטורולה ידועה מזה מספר שנים כמקדמת עיקרית שלו – יצויד המכשיר בשני מעבדים שונים, שאחד מהם מיועד כנראה לעיבוד אותות מהחיישנים על מנת לאפשר לו להיות מודע לסביבה והשני יהיה כנראה מעבד רגיל שיתמודד עם יתר המשימות.

וודסייד, שמונה ע"י גוגל לעמוד בראש יצרנית הסלולר האמריקאית לאחר שרכשה אותה בכ-12.5 מיליארד דולר, הודה כי המכשיר כבר נמצא בכיסו, אך לא הסכים לשלוף אותו על במת כנס D11, במסגרתו נערך הראיון. עם זאת, הוא הבטיח כי המכשיר יושק בקרוב, יחד על שלל מכשירים נוספים ש"אינם סוף הדרך, אך מראים לאן אנו מכוונים".

"הסמארטפון הראשון המיוצר בארה"ב"
הבטחה נוספת של וודסייד היתה כי כל יחידות המכשיר שתימכרנה בארה"ב תיוצרנה במדינה, במפעל בטקסס ששימש בעבר את נוקיה. "זה יהיה הסמארטפון הראשון של מוטורולה המיוצר בארה"ב". בימים אלה, הוא אמר, נמצאת החברה בתהליך גיוס של כ-2,000 עובדים למפעל. לדבריו, ייצור המכשיר בארה"ב, כמו גם קניית כמה רכיבים מארה"ב בנוסף לאלה המגיעים מקוריאה (מסך ה-OLED, המיוצר כנראה ע"י סמסונג) וטייוואן, יאפשר ייצור מהיר יותר של מלאים ואספקה מהירה הרבה יותר שלהם ללקוחות. מלבד זאת, ציין המנכ"ל כי יהיה זה המכשיר הראשון של החברה שישווק ע"י כל מפעילות הסלולר הגדולות בארה"ב, בניגוד למנהגה העתיק לשווק כל דגם באופן בלעדי ע"י מפעילה בודדת.

(מקור), (תמונה)