סוני ומיקרוסופט השיקו את קונסולות הדור הבא שלהם ושתי החברות נלחמות על ליבו של הצרכן. נראה כי ידה של סוני על העליונה בכל הנוגע לכמות קונסולות הדור-הבא שנמכרו בחודש נובמבר בארצות-הברית.

הנתונים מגיעים מדו"ח של סוכנות NPD שתמציתם פורסמו באתר Microsoft News. על-פיהם בחודש נובמבר נמכרו יותר קונסולות 'פלייסטיישן 4' (PlayStation 4) בהשוואה לקונסולות 'אקסבוקס וואן' (Xbox One). הקונסולה של סוני זכתה בתואר כנראה בעקבות כך שהייתה זמינה לרכישה בארצות הברית וקנדה ב-15 לנובמבר, שבוע לפני הקונסולה המתחרה של מיקרוסופט שהושקה ב-13 מדינות בעולם ב-22 לנובמבר. הדו"ח מציין כי בהשוואה שבועית, קונסולת ה'אקסבוקס וואן' זכתה למכירות שיא והייתה לקונסולה הנמכרת ביותר בחודש זה. על-פי הערכות מדי יום נמכרו כ-101,000 קונסולות תוצרת מיקרוסופט אולם לבסוף סוני לקחה את ההובלה.

לא נמסרו נתונים מספריים מדוייקים אבל כבר שתי החברות הצהירו כי מכרו 2 מיליון יחידות סה"כ כאשר בתוך 24 שעות הראשונות הצליחו שניהם למכור מיליון יחידות. עוד מצויין בדו"ח "כי כאשר מסתכלים על כמות המכירות הממוצעת מדי שבוע, קונסולת ה'אקסבוקס וואן' הובילה על ה'פלייסטיישן 4'. חשוב לזכור, כי הנתונים מתייחסים לכמות הקונסולות שנמכרו בארצות הברית – 'מגרש הבית' של מיקרוסופט שבה זכתה גם קונסולת ה'אקסבוקס 360' (Xbox 360) ליתרון מכירתי על קונסולת הדור-הקודם של סוני וזאת בניגוד לשוק העולמי – בו, בסופו של דבר הובילה סוני.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.