אפליקציית הניווט בתחבורה הציבורית, Moovit (מוביט) מודיעה היום על כניסתה לשוק הטכנולוגיה הלבישה ומציגה את Moovit ל-Android Wear -ו-Moovit – עבור Apple Watch.
ב- Moovit לא מסתפקים רק באספקת השירות בטלפונים חכמים ובטאבלטים ברחבי העולם, ומעוניינים שתחום התחבורה יקבל מקום מרכזי גם במהפכת הטכנולוגיה הלבישה.
מסך קטן ובו כל המידע הרלוונטי לדור המילניום
מסכים גדולים ורחבים מציעים פוטנציאל ויזואלי גדול שלא תמיד ממומש במלואו בכל שימוש. לעומת זאת, מכשירים לבישים בנויים על מנת להראות רק את המידע הנכון בזמן הנכון. הם מציעים חוויה ללא הפרעות שמשתלבת בהרמוניה עם העולם האמתי. זו הסיבה שהגרסה של Moovit עבור הצגים הזעירים תוכננה מהיסוד, כאשר לנוסעים מוצג רק המידע החיוני והשימושי ביותר לנסיעותיהם – התראות, לוחות זמנים ומידע על הקווים המועדפים עליהם.
תכונות עיקריות
- תחנות קרובות – מבט עילי על סביבת המשתמש המספק את כל המידע על התחנות קרובות.
- מידע חי – גישה מידית לזמני ההגעה והיציאה של קווים המועדפים, מבלי להוציא את הטלפון מהכיס.
- התראות – נוסעים יקבלו התראות מידיות על שיבושי שירות באזורם וייעוץ כיצד להתגבר עליהם.
האפליקציה החדשה של Moovit עבור פריטי הלבוש מבוססי Android תהיה זמינה ב- Google Play במהלך הרבעון השני של 2015, ואילו Moovit עבור שעוני אפל תשוחרר במקביל לתאריך ההשקה של המכשיר עצמו, אותו אפל צפויה לחשוף ב- 9 במרץ בקופרטינו.
“אנחנו ב-Moovit מאמינים בהפצת הפתרון שלנו במקומות בהם הוא נחוץ ביותר. על פי התחזיות, ההכנסות ממכירות מכשירי לבוש צפויות לעבור את רף 6 מיליארד הדולר עד סוף 2018″, אמר ניר ארז, מנכ”ל” .Moovit הנחישות שלנו להיכנס לפלטפורמה הזו תשרת גם את 15 מיליון המשתמשים שלנו ב-50 המדינות וב- 500 הערים בהם מתקיימות הקהילות התוססות של Moovit”.
הכניסה של Moovit לשוק הלבוש הטכנולוגי באה לאחר שהשלימה בינואר האחרון סבב גיוס שלישי של 50 מיליון דולר בהובלת Nokia Growth Partners ובהשתתפות BMW i Ventures Keolis ,Sequoia Capital, Bernard Arnault Group, Vaizra Investments , BRM Group & Gemini Ventures.
אפליקציית Moovit זמינה ובחינם ב Apple iTunes App Store, Google Play App Store Windows Phone App Marketplace וגם ב- .moovitapp.com
*הודעה לעיתונות