בניו-יורק מתקיימים בימים אלה, אירועי “שבוע האופנה”, בו מיטב המותגים והמעצבים מציגים את מרכולותיהם בפני האליטה של עולם האופנה. אך השנה בין מותגי גוצ’י וארמני היה ניתן להבחין במותג לא שגרתי, גוגל, שהציגו את ה”גלאס” המשקפיים עם הזכוכית החכמה של החברה.
הזכוכית מנסה להיות אופנתית
בו נודה באמת, למרות שמשקפי המציאות הרבודה של גוגל הם פיסת טכנולוגיה נהדרת הן נראים מעט מגושמים, הדבר לא נעלם מעיניים של האנשים הטובים בגוגל ובכל הזדמנות דאגו לציין כי מדובר בדגמי אב-טיפוס ולא בהכרח בדגם שיגיע אל הלקוחות.
בעוד בכנס המפתחים של גוגל שנערך השנה, ביצעו המשקפיים “כניסה דרמטית”, הפעם בשבוע האופנה הלכו בגוגל על כיוון סולידי יותר ושיתפו פעולה עם המעצבת האמריקאית, דיאן פון פירסטנברג (Diane von Fürstenberg), וכאשר נכנסו הדוגמניות למסלול הן הרכיבו את המשקפיים של גוגל.
בדף הגוגל פלוס של DVF, מותג האופנה של דיאן, ניתן למצוא תמונות נוספות מתוך תצוגת האופנה ולהתרשם ממראה המשקפיים הצבעוניות על-גבי הדוגמניות. בהודעה לעיתונות אף ציין סרגיי ברין (Sergey Brin), ממייסדי גוגל כי “יופי, סגנון ונוחות חשובים לגלאס בדיוק כמו השימוש בטכנולוגיה האחרונה ביותר”.
בגוגל כנראה מקווים באמצעות אירועים כאלה להפוך את המשקפיים שלהם מאביזר “גיקי” ומסורבל למראה אל המילה האחרונה של עולם האופנה. אנו רק מקווים כי כאשר יושקו המשקפיים אל הקהל הרחב הן יוכלו לזכות למזעור נוסף באמצעות התקדמות הטכנולוגיה ואולי אפילו להראות נחשקות אף יותר.
רק שאפל לא תגיד שהם העתיקו
סליחה אבל זה באמת העתק של אפל, אפל בראו את העולם, לא ידעת??? :)
מסכים עם כל מילה של חיים- הרי ידוע שאל אח
גדול :)
*תיקון*- מסכים עם כל מילה של חיים- הרי ידוע שאפל אחראיים לכל הדברים הטובים שבעולם, ואפילו להווצרות העולם! כולכם שמשמיצים את אפל בתביעה שלה כנגד סמסונג שכחתם שאפל הייתה יכולה לתבוע את ניוטון על כוח המשיכה והיא לא עשתה את זה. אבל אתם לא תעיזו להודות בזה נכון?! (תגובה צינית, למי שלא הבין :))
מוזר איך חברה כמו אפל חושבת שהשמש זורחת מהחור של התחת שלה (סליחה על הביטוי)
עד כמה שהרעיון של הgoogle glass מטריף אותי, אני לא חושב שאני אקנה אותם. אני פשוט לא מוכן לשאת את הקרינה הזאת על הראש שלי. אני מעדיף להסתדר בלעדיהם מאשר למות בגיל 20 מסרטן. זו רק דעתי.
אל תדאג! הקרינה מהסלולרי תעשה זאת לפני כן