מיקרוסופט (Microsoft), שלא הפגינה נוכחות מרשימה בכנס המובייל שנערך בברצלונה, מנסה לחזור לכותרות בעזרת מספר פרסומות קצרות שכותרתן: "במחשבים שלנו יש משהו שלאפל אין".

באחת הפרסומות, נראות שתי נשים משוחחות ביניהן כשאחת מהן מבקשת מקורטנה, העוזרת האישית שעברה הסבה ממכשיריה הניידים גם למערכת ההפעלה השולחנית של מיקרוסופט, שתעזור לה לחפש דבר מה במחשב. בשלב מאוחר יותר, מדגימה האישה כיצד היא יכולה לשרבט על המחשב בעזרת מסך המגע, שכידוע מיקרוספט התאימה את מערכת ההפעלה שלה במיוחד למחשבים מבוססי מסך מגע. לעומתה, האישה השנייה, טוענת ש"יש לי מק ואני לא יכולה לעשות את הדברים האלה"  ו"אפילו המק הכי חדש לא יכול לעשות את זה".

בשלוש הפרסומות שנסובות סביב אותו נושא, לועגת מיקרוספט לאפל בשלושה אספקטים עיקריים: הראשון, כאמור, הוא היעדר מסך המגע במחשבי המק, שלטענת המשתתפות בפרסומת תכונה זו עוזרת להן המון בעבודתן כמורה בבית ספר. באספקט השני, מנסה להתעלות מיקרוסופט על אפל בכך שכאמור כל המחשבים המריצים את חלונות 10 מגיעים עם העוזרת האישית כברירת מחדל, תכונה שצפויה להגיע גם למחשבי המק במערכת ההפעלה הבאה. באסקפט השלישי לועגת מיקרוספט לאפל בכך שבחלק מהמחשבים המריצים את מערכת הפעלה חלונות 10, ניתן לפתוח את המחשב בעזרת תווי זיהוי פנים.

אף שמיקרוסופט מנסה להראות את היתרונות של חלונות 10 על פני מחשבי מק, צריך לזכור כי בתחום העבודה הגראפית – מחשבי אפל הם המועדפים על המשתמשים וככל הנראה לשם היא בדיוק מכוונת. לכן, למרות כי היא מציגה את מסך המגע כיתרון, נראה כי מרבית הגרפיקאים עדיין מעדיפים להשתמש במקלדת והעכבר בעת השימוש בתחנת עבודה.

צפו בפרסומות:

שתף:
-פרסומת-
כתב טכנולוגי ותיק, הדרומי שבחבורה (תלוי מאיזה כיוון), עובד ביום וחיית טכנולוגיה בלילה. את חיבתו לחברת אפל קשה לתמצת בכמה מילים, עם זאת, אם נגיד שהוא מחזיק בביתו 'אפל סטור' מקומי - לא נשקר.