מיקרוסופט (Microsoft) שחררה לאחרונה עדכון קושחה לבעלי המחשב Surface Pro 3, זאת לאחר תקופה ארוכה בהם התלוננו רבים מהמשתמשים על תקלו חוזרות ונשנות בסוללה אשר גורמת לה להיגמר במהירות וחלקם אף טען כי אינו מסוגל להטעינה כלל. מתברר כי למרות התיקון, התקלה חוזרת שוב ובהיקפים לא פחות קטנים.
הפורומים של מיקרוסופט מוצפים בפניות של לקוחות בנוגע לתקלה החוזרת, אל אף שאלו עדכנו את המחשב שברשותם לעדכון הקושחה החדש. זה לקח לחברה עוד כשבועיים להבין כי התקלה למעשה לא נפתרה והיא אישרה כי היא עובדת על פתרון התקלה, אולם לדבריה אין קשר לעדכון האחרון: “אנו מודעים לנושא הסוללה אשר משפיע על מספר מוגבל של משתמשי Surface Pro 3. אנו יכולים לאשר כי התקלה המשפיעה על לקוחות אלה לא נגרמה מעדכון התוכנה שפורסם ב-29 לאוגוסט. הצוותים שלנו מחפשים לפתרון התקלה כדי להוציא תיקון. אנו נפרסם פרטים נוספים ברגע שיהיה לנו מידע נוסף לחלוק.”
מנגד טוענים משתמשים כי תקלת הסוללה במחשב שלהם החלה רק לאחר עדכון התוכנה שהופץ ב-29 לאוגוסט, כך שהם מאמינים כי העדכון שמיקרוסופט הפיצה אשר הגיע לתקן בעיה אחרת גרם לתקלה נוספת. “לפני העדכון ה-Surface שלי עבד כרגיל והסוללה נטענה ללא בעיה. לאחר העדכון הסוללה הפסיקה להיטען. מדוע המון משתמשים מתלוננים על תקלה דומה?” שאל אחד הגולשים בפורום.
נכון לעכשיו, לא ברור האם אכן עדכון תוכנה יפתור את התקלה או שמא מיקרוסופט תידרש לבצע ריקול לסוללה או למחשב, שכן התקלה נמשכת כבר כבר מעל לחצי שנה.