סקר בלתי תלוי של חברת מרקטסט (Marketest) שנערך בחודש יולי האחרון, קבע כי לקוחות פלאפון הם המרוצים ביותר בקטגוריות מהירות הגלישה והקדמה הטכנולוגית שמעניקה החברה ללקוחותיה.

הסקר, שנערך בקרב מדגם מייצג של 451 לקוחות חברות הסלולר הגדולות, מצא כי לקוחות פלאפון הביעו שביעות רצון גבוהה יותר משאר חברות הסלולר הגדולות כשנשאלו על נושא מהירות הגלישה וכך גם לגבי שביעות רצונם מהחדשנות והקדמה הטכנולוגית בחברה.

בנוסף, זכתה פלאפון גם במקום הראשון בקטגוריית איכות הקליטה ונבחרה לחברת הסלולר עם איכות הקליטה הטובה ביותר.

בקטגוריות השירותיות, הגיעה פלאפון גם כן למקום הראשון בזמני ההמתנה הן בשירות הפרונטאלי והן בשירות הטלפוני.

סך הכל מובילה פלאפון את הדירוג בשש קטגוריות שונות: שביעות רצון ממהירות הגלישה, שביעות רצון מהחדשנות הטכנולוגית בחברה, שביעות רצון מאיכות הקליטה, נכונות הנציג לעזור ויוזמה אישית, זמן המתנה לקבל שירות פרונטאלי וזמן המתנה לנציג טלפוני.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: "האסטרטגיה שהגדרנו להיות החברה בעלת הרשת הטובה והמהירה בישראל שלוותה בהשקעות מתמידות בשיפור הרשת הוכיחה את עצמה. אנו שמחים וגאים שגם סקר מרקטסט מצא כי איכות הקליטה ומהירות הגלישה הם הפרמטרים החשובים ביותר ללקוחות הסלולר."

*הודעה לעיתונות – פורסמה ככתבה וכלשונה

 

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.