Linxale (לינקסייל) – אפליקציית שופינג חברתית המציגה בזמן אמת את הסיילים הקיימים ברשתות ובקניונים ומאפשרת לצרכנים לשתף ביניהם סיילים ולחבור יחד בקלות וביעילות לטובת ביצוע רכישה משותפת במקסימום הנחה.
החברה זיהתה שתי קבוצות סיילים מרכזיות: האחת הנחה ישירה – הפחתת מחיר על פריטים בחנות ללא קשר לכמות הפריטים הנרכשת, והשנייה היא הנחה על הגדלת כמות הפריטים הנרכשת (כגון: “הפריט השני ב- 50% הנחה”, “1+1”, “2 פריטים ב – 400₪”, “קנה ב- 500 שלם רק 300” ועוד). בהתייחסות לקבוצת הסיילים השנייה, רוב סוגי הסיילים שקיימים מעודדים את הצרכן לבצע קנייה עודפת ולא מתוכננת מה שגורם לו להוצאה גדולה ומיותרת ואף תסכול.
Linxale פתרה את האתגר! כל משתמש יכול בקלות לשתף סיילים שהוא מעוניין בהם, והאפליקציה תחבר לו משתמש נוסף בקרבת מקום לביצוע רכישה משותפת. כל אחד ירכוש רק את המוצר שהוא צריך ויהנה מההנחה המקסימאלית שהסייל מציע. לדוגמא: שני צרכנים בקניון אילון מעוניינים לרכוש כל אחד זוג נעלים אחד בלבד במחיר 600 ₪ לזוג. החנות פרסמה מבצע “זוג נעלים שני ב-50% הנחה. Linxaleתחבר בין שני הצרכנים, ובמקום שני זוגות נעליים ירכשו שני הצרכנים זוג אחד כל אחד. כך כל צרכן ירוויח 25% הנחה (150 ₪) על הרכישה.
נכון להיום, האפליקציה עובדת עם 65 מרכזי קניות וקניונים מהמובילים בישראל. בעתיד יתווספו מרכזי קנייה נוספים, כאשר לטובת יצירת מאגר אמין של סיילים משתמשת החברה בטכנולוגיות סריקה חכמות של אתרי האינטרנט ומנגנוני חוכמת המונים.
Linxale מבוססת על מנוע ייחודי וייעודי לעולם השופינג שמאפשר להוסיף יכולות נוספות במהירות וביעילות. בגרסאות הבאות האפליקציה תאפשר למשתמשים לרכוש ולשלם באופן מקוון מבלי להיות נוכחים פיזית בחנות, ואף לבצע קניה משותפת באתרי קניות האונליין המובילים בעולם עם עמיתים לעבודה, משפחה, שכנים וחברים ברשתות החברתיות.
האפליקציה פותחה על ידי Linxale Ltd – חברת סטארט-אפ שיזמו ויק קייט, מייסד ומנכ״ל החברה, בעל נסיון עשיר בניהול ופיתוח בחברות הייטק מובילות, שחר סילברט, מנהל הטכנולוגיות של החברה, מומחה בתחום המובייל שהקים והוביל מספר חברות סטארט אפ ואספי יוסף, מייסד וארכיטקט ראשי, בעל ניסיון רב בעיצוב ופיתוח פרויקטי תוכנה מורכבים.
Linxale זמינה להורדה בישראל למשתמשי אייפון ואנדרואיד, ותושק בארה”ב בחודשים הקרובים.