טכנאי עד הבית

חברת LG ישראל בשיתוף רונלייט, יבואנית מוצרי LG Mobile השיקו שרות חדש ללקוחות החברה המציע הגעת טכנאי עד בית הלקוח ללא תוספת עלות ובתוך 24 שעות מרגע הפנייה.

השרות "טכנאי עד הבית", מוצע בכל רחבי הארץ לרוכשי מגוון הטלפונים של החברה שנרכשו עם אחריות יצרן מקורית ומיועד לטיפול בתקלות טכניות המכוסות במסגרת תקופת האחריות ולא במקרה של נזק או שבר חיצוני. השרות יינתן בבית הלקוח באמצעות 50 טכנאים ויפעל במקביל ל-15 נקודות השרות של LG הקיימות.

לדברי LG, השרות הושק בעקבות פיילוט שהחל לפני למעלה מחודש ימים במסגרתו 10 טכנאים העניקו שירות ללקוחות המתגוררים באזור המרכז ולאור שביעות הרצון של הלקוחות מן השירות, הוחלט להשיק השירות באופן רשמי ולהרחיבו לכל חלקי הארץ.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל ציין כי: "אנו מבינים כי הזמן של הלקוח יקר וכי בעת הצורך הגעה לנקודת שירות, גם אם היא ממוקמת במקום מרכזי, גוזלת זמן . לשם כך החלטנו לפני למעלה מחודש לצאת בפיילוט ותוך פרק זמן קצר למדנו מהלקוחות כמה השירות משמעותי עבורם ומהווה ערך מוסף חשוב. השקענו משאבים רבים בשבועות האחרונים, הן לטובת גיוס כוח אדם מתאים והכשרתו, והן מבחינת הקמת צוות טלפוני ייעודי שיוכל לטפל ולנהל את פניות הלקוחות בצורה הטובה ביותר. אין לי ספק כי מדובר בפריצת דרך בתחום השירות בישראל וזה יאפשר ללקוחות שלנו ליהנות משירות אישי, בביתם וללא כל עלות."

בחודש שעבר אלפא טלקום השיקה שרות דומה למכשירי וואווי (Huawei) במסגרתו היא מציעה תיקון במעבדה ניידת הבית או למקום העבודה ולקבל תיקון במקום או עד 72 שעות בהתאם לתקלה (בנוסף ל-20 נקודות שירות), אולם השרות של וואווי בתשלום ומוגבל בהיקפו בהשוואה לשרות התיקונים של LG.