כבר מזה מספר חודשים שבעלי LG G4 מתלוננים על תקלה החוזרת על עצמה הגורמת למכשיר להיכנס ללופ אינסופי של הפעלה מחדש (bootloop). מתברר כי מדובר בתופעה רחבה יחסית, המתרחשת לפתע ללא כל אזהרה וכי היא צצה במכשירים שנמכרו הן בארץ והן בעולם. למשתמש אין דרך לפתור אותה פרט ללכת למעבדה או לחנות שבה נרכש המכשיר ושם יבוצע תיקון מקומי או יוחלף לוח האם, אולם למרות שמדובר בבסיס רחב של מתלוננים, לא התקבלה התייחסות רשמית מ-LG העולמית לבעיה– עד עכשיו.
בדקו האם ה-LG G4 שברשותכם זקוק לתיקון
החברה הוציאה הודעה בה היא מודה כי ישנה תקלת חומרה במכשיריה: “LG Electronics מודעת לבעיית אתחול הטלפון החכם LG G4 אשר זוהתה כבעיה במגע רופף בין רכיבים. לקוחות אשר חווים בעיה שכזו עם ה-LG G4 שברשותם, צריכים ליצור קשר עם המפעיל המקומי או מהיכן שנרכש המכשיר או לגשת למרכז שירות של LG לתיקון תחת האחריות המלאה.”
ההודעות ברשת על התקלה כבר עלו עוד בספטמבר 2015 ותלונות רבות בארה”ב גרמו לרשת Sprint להוציא הודעה בה היא מודעת לתקלה וכי הם יחליפו מכשירים פגומים ובפורום XDA אפשר למצוא עוד עשרות משתמשים המתלוננים על תופעה דומה. בימים האחרונים אף קמה עצומה אשר דרשה מהחברה להודות בתקלה ולהוציא לפעול תוכנית החלפה מסודרת.
אנחנו היינו עדים למספר תלונות של גולשים על התקלה ברחבי הפייסבוק וגם במיילים שקיבלנו וכעת עם ההודעה הרשמית, סביר כי החברה תבצע תהליך מסודר של החלפת מכשירים פגומים.
תגובת LG ישראל: “LG מודעת לעובדה כי בעיית אתחול הופיעה במספר מצומצם של מכשירי LG G4. לקוחות אשר נתקלים בתקלה זו במכשירי ה- G4 מכוסים באופן מלא במסגרת אחריות יצרן ועליהם לפנות ליבואן ממנו רכשו את המכשיר לשם תיקונו. במהלך הימים הקרובים יצא עדכון תוכנה ב FOTA (עדכון דרך האוויר), אשר פותר בין השאר את תקלת האתחול. LG מחויבת לספק מוצרים ושירות לקוחות עם הסטנדרטים והאיכות הגבוהים ביותר. LG מתנצלת על אי הנוחות.”
מה זה סמל חוט עם רמקול ב LG G4 ???
מופיע בשורה עליונה מימין..
יש מישהו שתיקנו לו ולא החליפו לו לוח אם?
או מישהו שהצליח להוציא את הזכרון אחר כך מהלוח אם?
עצבים פעם שניה שזה קורה לי ובדיוק לפני תחילת שנה
שלום ,
יש לי את אותה הבעיה ורכשתי את המכשיר בהולנד , אין בידי את הקבלה .
האם אני יכול לפנות ישרות ליצרן בארץ ואקבל שירות ללא קבלה ?
מה עושה מי שקנה ביבואן מקביל (גו-מובייל) ועכשיו דורשים ממנו 900 ש”ח לתיקון החרא הזה? (מכשיר בין פחות מ-10 חודשים?
החליפו לי לוח אם
גם ביום שמתי את המכשיר בתיקון וגם ביום שלקחתי אותו היו יותר מ-10 אנשים איתי במרכז שירות עם אותה תקלה.
לצערי אני קניתי את המכשיר בחול ובחנות פרטית ולכן אין לי אחראיות אז LG זרקו אותי לכלבים. קצת חבל שלחברה כזו גדולה לא אכפת מהלקוחות שלה. בכל מקרה הם קצת עושים צחוק על האנשים כשאומרים “הבעיה היא חומרתית אבל פתרנו אותה באמצעות עדכון FOTA” לא יודע למה הם חושבים שהלקוחות שלהם טפשים. בכל מקרה אני למדתי לא לקנות יותר אצלם מכשירים.
שמישהו יסביר לי איך לעזאזל עדכון תוכנה יכול לפתור בעיה של מגעים רופפים???
הם קראו את ההודעה שלהם לפני שפרסמו אותה?
אני לא מבין מה השתנה או משמעות ההודאה בתקלה. הרי הם לא מציעים פיצוי ומי שקנה מיבואן רשמי בכל מקרה מכוסה במסגרת אחריות יצרן. הבעיה הגדולה היא עם מקרים כמו שלי.
קניתי את הטלפון של דילר בEBAY וכעת אין לי למי לפנות. LG ישראל שולחת אותי לLG TAIWAN שכמובן מדובר באתר שדובר סינית……
LG דפקו אותי בבעית חומרה אבל לא מספקים פתרון.
אני קונה סמסונג / נוקיה / מוטורולה / סוני.
אף פעם לא היו לי בעיות איתם.
*נערך.
תודה.
אכן אנחנו לא מאשרים כאן פרסום מודעות. תודה.
מגע רופף בין רכיבים = איכות בניה ירודה מתחת לכל ביקורת שמתאימה למכשירים של 70$.
לשמור מרחק מהמכשיר הזה. נראה שב-V10 יש איכות בניה גבוהה יותר, אבל הוא ענק באופן הזוי. בכל אופן,
LG G3 LTE-A הוא המכשיר הכי טוב של החברה, וזה עצוב.
התופעה של לופ אין סופי של הפעלה מחדש הייתה גם נחלתו של הנוט 4 שלי מהחודש השני לרכישתו לפני כשנה ירקתי דם עד שסאני הסכימו להחליף מכשיר (לא עוד סמסונג סאני ) והבעיה נפתרה
אלא שכאן מדובר בתופעה רחבת היקף שנוגעת לכמויות גדולות של מכשירים
רכיבים פגומים?
כל החברה פגומה.
האם כל מכשירי ה LG G4 בסיכון?
כן
בקיצור כמו שאומרים רק הg2 יצא טוב
זה היה בטעות
גם ל G2 יש בעיות
מעניין שאצלם תמיד המגעים “רופפים” – הם פשוט לא יודעים לעבוד, ולא עושים בקרת איכות נורמלית.
זה לא המכשיר היחידי שטענו כך?
גם הרמקולים שלהם רועשים אך לא איכותיים והמצלמה שלהם איכותית אך לא חדה והביצועים מהירים אך עם תקיעות מרובות לעומת אחרים עם אותו מעבד.
זה כבר נאמר לפי חודשים פה
http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?f=206&t=207925
סאבח אל חיר גם לכם..
כמו שטילטיל אומר: תודה✋.