עיניו של שוק הסלולר העולמי נשואות לברצלונה, שם תפתח בשבוע הבא (יום ב', 25 בפברואר) תערוכת הסלולר הבינלאומית הגדולה והחשובה בעולם  MWC. בתערוכה משתתפים כ 1500 מציגים וכ 67,000 מבקרים מ 205 מדינות הבאים לבחון מקרוב את המוצרים, הטרנדים והחידושים בתחום. בתערוכה מוצגים הטכנולוגיות והמוצרים החדשים ביותר של מגוון החברות הפעילות בתחום התקשורת הסלולארית; ספקיות תשתית, מפעילות סלולאריות וספקיות תוכן.

הביתן הלאומי של ישראל מאורגן זו השנה הרביעית על ידי מכון היצוא, בהשתתפות של כ- 100 חברות ישראליות מהן כ 40 מציגות לראשונה בתערוכה. ביתן זה המתפרס על פני 500 מ"ר במיקום מרכזי בתערוכה כולל 3 מתחמים: מתחם ביתני תצוגות, מתחם מפגשים עסקיים ומתחם של מיצג אפליקציות ייחודי ואינטראקטיבי הכולל עשרות אפליקציות פרי פיתוחן של חברות ישראליות המופעל על ידי אנשי מכון היצוא שיציגו, ידגימו ויחשפו את הפיתוחים החדשניים בפני המבקרים בביתן, ויצרו קשרים עסקיים בין המבקרים ובין מפתחי האפליקציות.

בין הפתרונות המוצגים השנה בביתן מגוון פתרונות לאחסנת מידע ומחשוב ענן, תשלום באמצעות הסלולר, פרסום מקוון, ייעול הרשת והרחבת הכיסוי, שליטה מרחוק באמצעות המובייל ועוד.

לדברי עופר זקס, מנכ"ל מכון היצוא, "החברות הישראליות מאופיינות ברמה גבוהה של מפתחים, בחדשנות טכנולוגית ובגמישות רבה ביכולת להתאים עצמן לטרנדים ולצרכים המשתנים של השוק העולמי. אנו מעמידים לרשות החברות הישראליות את הפלטפורמה הטובה ביותר ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם שחקני מפתח בשוק הסלולרי העולמי. אני מאמין כי ההשתתפות בביתן הלאומי תשמש קרש קפיצה לחברות הישראליות להשתלב ולבסס נוכחות בשוק הסלולר העולמי". עוד ציין, כי הנוכחות הישראלית בתערוכה השנה מרשימה ועוצמתית ומדורגת כרביעית בגודלה אחרי ארה"ב (231) בריטניה (186) וצרפת (165)"

גם השנה לדבריו, נעשה מאמץ מיוחד בשיתוף עם הנספחים המסחריים של משרד התמ"ת לפתח ערוצי שיווק ישירים בין החברות הישראליות לבין בכירים ממפעילי התקשורת המובילים בעולם ביניהם: חוואווי ו-ZTE  מסין, סמסונג קוריאה, אירוטל ההודית, דויטשה טלקום, O2 מלונדון, סימנס, בהארטי ההודית, טלפוניקה, Accenture, Bouygues Telecom, HBO, Orange FT ועוד. כמו כן, לראשונה צפויים לבקר בביתן הישראלי  נציגי חברת Volvo המתעניינים בפתרונות לתחום הרכב, נציגי חברות בתחום המדיה והפרסום הדיגיטאלי כגון ProSieben ו Burda מגרמניה. רשתות קמעונאיות כגון – Metro ועוד. בסה"כ צפויים להתקיים כ 2000 מפגשים עסקיים לחברות הישראליות במשך ארבעת ימי התערוכה.

טקס הפתיחה הרשמי של ביתן ישראל יתקיים ביום ב', 25.2 בשעה 12:00 (שעון ספרד) במעמד שר התמ"ת, יו"ר מכון היצוא, שגריר ישראל בספרד ובהשתתפות נציגי החברות המשתתפות בתערוכה וראשי תעשיית הסלולר הישראלית.

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.
  • גבי גפן

    גאווה ישראלית!