instagram stories

אינסטגרם השיקה פיצ'ר חדש המכונה 'סיפורי אינסטגרם' (Instagram Stories), שיאפשר ל-500 מיליון המשתמשים שלה לשתף רגעים שייעלמו בתוך 24 שעות.

אינסטגרם מעניקה למשתמשים אפשרות לשתף תוכן, 'סיפורים' (Stories), באופן אישי עם העוקבים. תמונות וסרטונים הנעלמים לאחר כיממה ונמחקים ממכשיר המקבל. "עם סיפורי אינסטגרם, אינך צריך לחשוש אודות שיתוף-יתר," הודיעה אינסטגרם בהודעה לעיתונות.

אפשרות ה'סיפורים' תהיה זמינה בקרוב בשבועות הקרובים עבור מערכות הפעלה אנדרואיד (Android) ו-iOS ותופיע מעל פיד המשתמש. חברים יכולו להקיש על אייקונים ולצפות במגוון תמונות וסרטונים שהועלו ב-24 השעות האחרונות על ידי משתמשים שהם עוקבים אחריהם.

ב-Instagram Stories הסרטונים מוגבלים לאורך של 10 שניות, שאינם תואמים את משך הסרטונים שהוארך לאחרונה באינסטגרם, מ-15 ל-60 שניות וניתן לחסום משתמשים מלראות את התוכן שמפורסם כ'סיפור'.

רוצה להיות סנאפצ'ט

"אנחנו צריכים מקום בו תרגיש חופשי לפרסם ככל העולה על רוחך מבלי החשש המכרסם, האם מישהו יאהב את זה או לא," אמר בראיון קווין סיסטרום (Kevin Systrom), ממייסדי אינסטגרם. ובהתאם לרוח זו, גם אין אפשרות לאהוב (like) או להגיב על תוכן המשותף כ'סיפור', המשתמש יכול רק לראות מי צפה בתמונות, וכך יורד ממנו המתח והציפייה ללייקים ותגובות חיוביות.

ניתן לראות שהפיצ'ר הזה מציג דמיון לרשת החברתית סנאפצ'אט (Snapchat) שהייתה למעשה החלוצה בתחום שיתוף רגעים נעלמים, ואף עברה את אינסטגרם באחוזי השימוש בקרב בני נוער. אינסטגרם, שהיא נרכשה בעבר על ידי פייסבוק, לא פתחה כרגע גישה לפרסומות בתוך ה'סיפורים', אך מי יודע מה יהיה בהמשך.

 

שתף:
-פרסומת-