על פי אינסטגרם (Instagram), המשתמש הממוצע מפספס כ-70% ממה שקורה אצלו בפיד וזה כולל גם תמונות נהדרות עם מאות או אלפי לייקים ואף תמונות מהחברים הטובים ביותר. בשל כך הודיעה היום אינסטגרם כי היא תתחיל לארגן מחדש את סדר התמונות שיופיעו בפיד של המשתמש.

השינוי אמור לסייע לאותם המשתמשים שלא פותחים לעיתים קרובות את האינסטגרם שלהם, כך שגם אם המשתמש מתעדכן פעם ביום, כך הוא לא יפספס את התמונות מהחברים שלו הקרובים. התמונות יופיעו בקדמת הפיד גם אם מדובר בתמונות שצולמו לפני מספר שעות. למעשה, מדובר בשיטה הדומה מאוד לפיד שנמצא בפייסבוק, אולי כרצון לשלב את הפרסומות באופן יותר מניב כלכלית.

באינסטגרם טוענים כי השיטה החדשה תהיה עדיפה על הסדר הכרונולוגי שהיה עד כה. כמו כן נאמר כי הסידור מחדש יהיה על פי האינטראקציה עם המשתמש כמו כמות לייקים והקירבה לאותם עוקבים, איכות התמונה וגודלה גם כן ישפיעו על אופי ההצגה.

צעד הכרחי?

מצד אחד, מדובר בצעד מהפכני שכן באמצעות הפיד החדש לא תפספסו תכנים שאתם אוהבים והן לא ייבלעו בין מאות התמונות. תוכלו לעקוב אחרי מספר גדול יותר של חשבונות מבלי לדאוג שהפיד יוצף בתוכן לא רלוונטי ואותו מהלך יעזור לכם להתעדכן במה שקורה אצל החברים מחו״ל שהעלו תמונות בזמן שאתם ישנתם. מצד שני, הפיד החדש יגרום לאינסטגרם לאבד מעט מהתמונות בזמן אמת שכן הן עשויות לא להופיע או שהן יבלעו בין התמונות שהאלגוריתם החדש התאים לנו. הדבר יגרום גם למשתמשים לדאוג מעט שכן הם יצטרכו לוודא כי אותם סטטוסים שהם מעלים, טובים ואיכותיים מספיק שהאלגוריתם החדש יזהה זאת.

פיידים מסוננים, נוטים לקבל תשומת לב רבה יותר, שכן הסטטוסים הפחות מעניינים גורמים למשתמש לסגור את האפליקציה ולעשות משהו אחר במקום. אולם בנקודה זו בה אינסטגרם כל כך מושרשת בחייהם של המשתמשים, נראה שגם אם השינוי החדש לא כל כך יצליח, הם עשויים להמשיך ולהשתמש באפליקציה.

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.