למרות שצמד מכשירי הדגל החדשים של סמסונג (Samsung), כלומר Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Pro יושקו רק ביום שישי הקרוב – וביום שלישי הבא בישראל – הם כבר מצאו את דרכם אל שולחן הניתוחים של צוות האתר iFixit על המתמחה בפירוק של מכשירים כדי לבדוק את רמת הקושי הדרושה כדי לתקן אותם.
באופן לא מפתיע, כך מציינים צוות iFixit, המכשירים החדשים קשים מאוד לפירוק ולתיקון. הוא העניק להם את הציון הנמוך של 4 מתוך 10. באתר ציינו כי ניתן לומר שהיצרנית הקוריאנית לא הפיקה לקחים משנה שעברה, עת שה-Note 7 וה-Galaxy S7 קיבלו את הציונים הנמוכים של 4 ו-3 בהתאמה.
מה שהופך את מלאכת הפירוק למורכבת במיוחד, לפי כתבי האתר, הן תצוגות מסך הזכוכית הקדמי שמודבקות בצורה חזקה מאוד לגוף המכשיר – עד שבלתי ניתן כמעט לפרק את המסך מבלי לשבור בטעות את התצוגה המעוקלת. עוד מוסיפים כי סוללת המכשיר דבוקה תחת הזכוכית הקדמית וצמודה לגב הזכוכית האחורי כשגם היא מורכבת למדי לפירוק. יתר החלקים, כך מציינים באתר, נשלפים בקלות.
בגזרת החומרה, ציינו הצוות כי שני המכשירים זהים למדי מבפנים כשהם שהם זהים מבחוץ, למעט גודל המסך והסוללה הגדולה משמעותית בדגם ה-Plus, לה יש קיבולת של 3,500 מילי-אמפר/שעה.
לא מובן איך הסאונד מול סוני ?
ב- 8+
נהדר…
נשרט המסך/נפל המכשיר תפרד לשלום מ 1000 שקלים חדשים
“כשהם שהם זהים מבחוץ”
ממש מעודד לקנות את המכשירים האלו כשהחכמולוגים המקצוענים(אעלק) שפה כותבים: “עד שבלתי ניתן כמעט לפרק את המסך מבלי לשבור בטעות את התצוגה המעוקלת.”
כשמכשיר נפתח במסגרת אחריות בארץ על ידי סמסונג, מה קורה עם האטימות למים? המכשיר עובר תהליך איטום מחדש או שהכל חרטה בארץ?
בתיקון המכשיר אצל סמסונג בצורה רשמית, נשמרת האטימות למים