עכשיו אפשר להבין מהו הטיזר ששחררה HTC בתחילת השבוע, שהציג זוג מכשירים עם מסך שבור: החברה משיקה שירות תיקון מסך בחינם.

השירות החדש HTC Advantage,  היא תוכנית הרחבת אחריות הכוללת החלפת מסך ב-6 החודשים הראשונים לאחר הרכישה, קבלת עדכונים שוטפים לגרסאות האנדרואיד עד שנתיים מיום השקת המכשיר ואחסון חינם בשירות הענן Google Drive בגודל 25GB או 50GB. התוכנית תקפה רק לבעלי המכשיר אשר רכשו אחד משלושת מכשיריה החדשים -One, One Max ו-One Mini החל מה-18 לפברואר ורק בארה”ב.

את המכשיר עם המסך השבור יש לשלוח ל-HTC, ושם מבטיחים תיקון בתוך 8 עד 10 ימים. למי שלא מעוניין להמתין יכול לשלם $29 כדי לשלוח את המכשיר ולקבלו בתוך זמן קצר יותר. האחריות כמובן, אינה כוללת שברים וחלקים פנימיים, כך שאם שרטתם את גוף האלומיניום ונגרם נזק לרכיבים פנימיים – זה לא מכוסה.

אנו יודעים כמה זה מתסכל ומרגיז למצוא את המכשיר שכה צמוד אלינו עם שבר במסך ובהתחשב בעובדה שכמעט לרובנו נפל המכשיר החכם והמסך נשבר זהו שירות עם יתרונות רבים, שכן עלות של החלפת מסך יכולה להגיע עד כדי שליש מעלות המכשיר בפועל. לפרטי התוכנית.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.
  • אורי

    כל חברה שמכבדת את עצמה ובטוחה באיכות המוצרים שלה צריכה לנהוג באותה דרך. הצרכן תמיד יעדיף לקנות מוצר שיש מאחוריו "אמא ואבא" שיודעים לתת מענה במקרה של תקלות.. אני מקפיד תמיד לבדוק מה כוללת האחריות ומי מספק אותה, אפילו לפני חודש שהתלבטתי בין שתי חברות של מקררים החלטתי ללכת על LG כי ברימאג נותנים להם אחריות ויש לי איתם נסיונות טובים. אפילו "ההפסד" היחסי של החברה על העלויות מתגמד לעומת המוניטין והנטייה לקניה חוזרת..

  • אנונימי

    הם רוצים לקדם מכירות של מכשיריהם החדשים ביותר ובגלל זה הם עושים מבצע זה.
    הייתי ממליץ לעשות זאת לכל חברה שרוצה מאוד לגדול

  • יוסי

    וואי עשיתם לי את היום מלכים!
    ושניה אם רמקול אחד לא עובד לי יש משו שאני יכול לגבי האחריות הזו??