במסגרת מאמציה של חברת HTC ליצור באזז לקראת מכשיר הדגל החדש שלה, שייחשף ב-1 במרץ בתערוכת Mobile World Congress בברצלונה, מגבירה החברה את מאמצי השיווק שלה ברשתות החברתיות. אחת הדרכים שלה לעשות את זה היא להגדיל את הסקרנות כלפי המכשיר בצורת שלושה תמונות הקשורות לעיצוב שלו.
HTC העלתה ציוץ בו היא מזמינה גולשים לעצב מחדש את אחת התמונות האלה, שללא ספק מתארות חלקים מה-M9 (הפינה המעוגלת, מנורת הפלאש הכפולה ואחד מהקווים שעל גבו של המכשיר), והעיצוב שימצא חן בעיניהם ביותר, יככב בדרך כל שהיא באירוע ההשקה של המכשיר.
Help us reveal some big news! This week’s prompt: pick a shape and recreate it. Tag #OneLife & we might use it #MWC15 pic.twitter.com/zcj4mkXl4T
— HTC (@htc) February 13, 2015
במקביל מתבררים שני דברים נוספים לגבי המכשיר. הראשון הוא ש-HTC מוותרת על הסוגריים בשמו הרשמי של ה-M9, מה שיהפוך אותו פשוט ל-HTC One M9, במקום לסרבל אותו כ-(M9). השני הוא התגית שתלווה את השקת המכשיר – OneLife#. לא ברור עדיין מה המשמעות המלאה שלה, והאם מדובר רק בסלוגן קליט או שיש כאן רמזים כלפי תכונות מיוחדות של המכשיר. מה שכן, HTC מקווה שמכשיר הדגל שלה לא יידחק לפינה עקב השקתו הצפויה של ה-Samsung Galaxy S6 באותה תערוכה ממש.