האמירה של HTC הייתה בעבר “מבריק באופן שקט” (Quietly Brilliant) והיא שיקפה את אופן הפעולה של החברה אשר נמנעה מלהשקיע סכומי עתק בפרסום ונתנה למכשירים לדבר בעד עצמם, אך כשנתח השוק של החברה החל להצטמצם משנה לשנה החליטו בחברה להפסיק להיות שקטים ונפטרו לגמרי מהאמירה הישנה, המהלך האחרון של החברה הטיוואנית שמעוניינת להשמיע את קולה הוא שכירת שירותיו של השחקן רוברט דאוני ג’וניור.
על-פי בלומברג החברה הטיוואנית חתמה חוזה למשך שנתיים עם רוברט דאוני ג’וניור אשר ישלשל לכיסו 12 מליון דולר עבור מסע פרסום של החברה. החברה כנראה מנסה לזרות מעט אבק כוכבים על המותג ולרכב על אלמנט החדשנות והחוצפה אשר מזוהה עם השחקן אשר מגלם את טוני סטארק הלא הוא ‘איירון-מן’ או בתור הבלש המפורסם בעולם, ‘שרלוק הולמס’. עוד מוסיפים בבלומברג כי דאוני ג’וניור יגלם את עצמו ולו יש אמירה אחרונה בנוגע להחלטות יצרתיות של מסע הפרסום.
בתוך כך נראה כי ה’וואן’ (HTC One), מכשיר הדגל האחרון של החברה זוכה לקבלה פנים חמה מצד הקהל שכן נציגים משלושת מפעילות הסלולר הגדולות בארה”ב מבשרים כי המכשיר נמצא במקום השלישי בטבלת המכירות כשמכשירי הגלקסי של סמסונג והאייפון של אפל נמצאים לפניו. האם הצעדים ה”נועזים” של HTC יתרגמו בשורה התחתונה למכירות, נאלץ להמתין ולראות. (תמונה: Engadget)
לHTC כמו RIM יש את הקהל שלה.
סמסונג מצליחה פשוט מאוד בגלל הגלקסי שהפך למותג ולמתחרה היחיד של האייפון.
יש עוד לא מעט חברות טובות והרבה מהלקוחות כן מסתכלים על פרסומות (לא האנשים פה מן הסתם)
ולכן אם ילד-נער רואה את “איירון מן” עם המכשיר הוא ילך ויבקש מאבא שלו את המכשיר של איירון מן גם אם זה השחקן (ילדים רבים לא יודעים את ההבדל).
לא צריך שום סלב ושום דבר.. רק שני דברים פשוטים.מכשירים קלים יותר ועם כרטיס הרחבת זיכרון זה הכל המכירות שלהם יזנקו לשמיים
הבעיה של HTC זה חוסר פרסום נכון..
תראו את סמסונג מכריזה על מכשיר לא חשוב איזה גם חלש גם חזק עדין מפורסם בכל אתר טכנולוגי
ועדין קונים את המכשירים שלה
Quietly Brilliant = דיי מבריק בתרגום יותר נכון!!!
Quietly = שקט, לכן זה מבריק באופן שקט או מצוינות שקטה
אחד הדברים שאני הכי אוהב באתר הזה זה שאתה וכתבים נוספים מגיבים על הכתבות.. לא משנה אם זה תיקונים, הבהרות, וכדו’. התגובות תמיד ענייניות וטובות. תמשיכו כך!
WP 8X שהמקלדת שלו צועקת סימני קריאה שלום,
לפני שאתה מפזר שטויות תבחין בין שתי המילים: quite ו- quiet.
מעבר כמובן להיגיון בריא שברור שחברה לא תרשום בסלוגן שלה “דיי” ____
רעיון מעולה
צעד נכון מבחינת שיווקית
עדיף להם להתחיל למכור מכשירים ולשפר את השירות והאמינות במקום להתעסק בפרסומות.
ה HTC ONE הושק בפברואר, היה במלאי מצומצם מאוד בעולם ועדיין לא נמכר בארץ 4 חודשים אחרי ההשקה.
מתחילים לצאת לשוק מכשירים עם מעבדי snapdragon 800, עד שה ONE ימכר בארץ, הוא יהיה כבר ישן.
אחת החברות היחידות שנותנות בארץ רק שנה אחריות.
הם חייבים שיווק טוב יש להם בעיות רציניות עם זה.
לא רק בגלל זה סמסונג עקפו אותם במכירות עם הS4 בהשוואה לone אבל עם לסמסונג היה שיווק פחות אגרסיבי ולone היה שיווק לא רע היו מוכרים עוד הרבה יחידות.