עכשיו או לעולם לא: HTC מפסיקה להיות “הילדה הטובה” של עולם הסלולר, והיא הולכת על כל הקופה. החברה מתכננת קמפיין ענק שייצור באזז למכשיר הדגל החדש שלה, ה-HTC One, כך בראיון של בנג’מין הו, מנהל השיווק בחברה שאמר ל-WSJ כי זה “יהיה רועש מספיק” והבטיח לנקוט בגישה נועזת יותר שתמשוך תשומת לב רבה יותר למוצרי החברה.

כחלק מהקמפיין HTC תשנה את הסלוגן quietly brilliant (מצויינות שקטה) וגם תתחיל להתנגח עם המתחרות, וכדוגמה לכך כבר ראינו כיצד היא יצאה כנגד סמסונג על השקת הגלקסי אס 4, אשר בכיר החברה התבטא ואמר כי המכשיר של סמסונג “פשוט מחוויר” בהשוואה ל-One.  עוד נאמר בכתבה כי HTC הגדילה את תקציב הקמפיין השנתי בכ-250% בהשוואה לשנה שעברה, כך שאנחנו צפויים לשמוע עוד לא מעט על HTC השנה.

הדיזייר חוזר
אחרי ה-One רבים ממתינים לראות את מה יהיו מכשירי הביניים של החברה, ו-android4tw מספק לנו רמזים ראשונים. זוג המכשירים Desire P ו-Desire Q נחשפו, ואלו יהיו מכשירי האמצע לשוק בסין. מדובר במכשירים המבוססים על מערכת האנדרואיד ומגיעים עם Beats Audio, ה-Desire P מצויד במסך מגע 4.3 אינצ’ WVGA, מעבד כפול ליבה 1GHz, מצלמה 8 מגה פיקסל ואחסון בכרטיס microSD. ה-Desire Q יציע מפרט דומה רק במסך קטן יותר של 4 אינצ’, ושניהם צפויים להימכר בקרוב במחירים של $360 ו-$230 בהתאמה. עדיין לא ידוע האם HTC תשיק את המכשירים הללו גם במערב.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.