מכשיר ה-One A9 נראה כמעט זהה ל-iPhone 6, אבל ב-HTC חושבים כי זו האלטרנטיבה המושלמת למי שאוהב את המראה של האייפון אבל עם החופש של האנדרואיד. כך HTC מנסה לבדל את עצמה בפרסומת החדשה ל-A9 שהועלתה ל-YouTube.
בפרסומת מנסה HTC להראות את כל אותם “רובוטים” המבצעים אותו הדבר פעם אחר פעם, ומקבילה זאת למשתמשי האייפון. במהלך הפרסומת רואים משתמש אחד שונה ובולט מכולם המסתובב בין האנשים ובאחד הסצנות הוא אף בועט בערימת תפוחים הנמצאת על השולחן, כמעין פרפרזה אם תרצו לשאיפותיה בעתיד. על הדרך היא מדגישה את החידושים השונים כמו המצלמה עם מייצב התמונה, סאונד 24 ביט, צילום תמונות ב-RAW והעובדה כי המכשיר רץ על מערכת האנדרואיד ‘מרשמלו’.
אם הרעיון נשמע לכם מוכר, אז זה לא במקרה שכן היא העתיקה זאת מאותה פרסומת של אפל משנת 1984, שם רואים את ההמון צועד ורק אחד מהאנשים שונה מכולם. אגב, גם מוטורולה עשתה פרסומת דומה לטאבלט ה-Xoom שלה שהושק בשלהי 2011.
בעוד אנחנו עדיין חושבים כי מדובר במכשיר בעל מראה זהה לאייפון, יתכן כי יש כאלו שנשארו עם אפל מכיוון שהם אוהבים את העיצוב. השאלה האם זה מספיק לבעלי אייפון לעבור למכשיר רק בגלל המראה החיצוני שלו?