חשבתם שלנובו (Lenovo) תצא חלק מסיפור פרצת האבטחה שפתחה למשתמשים שלה בגין השימוש בתוסף סופרפיש (Superfish)? ובכן תחשבו שנית.

בשוק צפוף מכירות בו כל הזדמנות להכות ביריב היא הזדמנות ראויה, בחרה HP לעקוץ את המתחרה הגדולה שלה בתחום המחשבים הניידים על ידי שליחת ציוץ מתחכם למדי לטוויטר (Twitter):

"הדבר היחיד שאתם צריכים לחשוב עליו כשאומרים לכם סופרפיש", כתבה החברה בציוץ. שגם מפנה למאמר באתר של HP שדן בסיפור ובהשלכות שלו.

קל להבין את HP, שנוקט כאן בקו פרסום שאומר 'אם אל נרוויח לפחות נפגע קצת במתחרים". לפני מספר רבעונים חלפה לנובו על פניה ותפסה במקומה את המקום הראשון בשוק המחשבים הניידים והמחשבים בכלל באופן גלובלי, והיא נותנת לה תחרות חריפה גם בארצות הברית. מבחינתה הצגת לנובו כחברה שמתקינה במחשביה, גם אם בגלל חוסר תשומת לב, יישום שיכול לפגוע במשתמשים זה נכס יקר מאוד שצריך לנצל.

מה דעתכם על הצעד של HP? מקובל?

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.