לפני כשבוע, סמסונג (Samsung) החלה באופן רשמי להפיץ מכשירים חלופיים עבור הלקוחות בארה”ב אשר מחזיקים ב-Galaxy Note 7 (גלקסי נוט 7) עם הסוללה התקולה. עם זאת, נוצר מצב שבו מספר רב של לקוחות לא יודע להבחין האם המכשיר שברשותם בעל סוללה תקינה או לא ולשם כך כל שצריך הוא להסתכל על האייקנים בדף הבית.
בעדכון שביצעה החברה על מכשירים חדשים, סמסונג שינתה את האייקונים של הסוללה לצבע ירוק בשלושה מקומות במערכת: בשורת ההתראות, במסך התצוגה התמידית (Always On) ובתפריט כיבוי המכשיר שניתן לגישה על ידי לחיצה ארוכה על לחצן הכיבוי. לדברי סמסונג, כל המכשירים החדשים יסומנו כך, ודבר זה מעיד כי מדובר על מכשיר בעל סוללה תקינה.
בנוסף, סמסונג תסמן גם את האריזה ועל מדבקות המספר הסידורי של המכשיר יופיע גם סימן של ריבוע שחור. כך ניתן יהיה לזהות כי במכשיר זה כבר נמצאת סוללה תקינה זאת לפני רכישה של מכשיר חדש.
בתוך כך סמסונג יצאה בהכרזה נוספת ולפיה כבר מהיום (ד’), החנויות בארה”ב יצטיידו במספר מכשירים חלופיים שאמור להספיק להחלפת חצי מהמלאי הקיים. משלוח לחצי השני צפוי להגיע עד סוף ספטמבר. סמסונג אף סיפקה נתונים מספריים: כ-500 אלף מכשירים חלופיים הגיעו לארצות-הברית והופצו לספקיות ולחנויות השונות, וכמיליון יחידות של Note 7 כבר הוחזרו. בנוסף, סמסונג הודיעה כי 25 אחוז מהלקוחות כבר החליפו את המכשירים בארצות-הברית לעומת 13 אחוז משבוע שעבר – כאשר רובם בחר במכשיר חלופי במקום החזר כספי.
הייתי מת לראות מה אפל הייתה עושה במצב כזה.
בטוח שאפילו חצי מהמכשירים לא הייתה מחליפה.
כל הכבוד להם על כל הניסיונות,
כן זה לא בסדר שהם לא בדקו את הסוללות לפני אבל הם ממש מתאמצים.