כחלק מהמלך שיווקי שמובילה קבוצת Altice (אלטיס), בעלת השליטה בהוט (HOT), עד שנה הבאה ימחק המותג המקומי לטובת השם של קבוצת האם. מדובר במהלך שיווקי שעלותו עשרות מליוני שקלים במסגרתו תאלץ החברה להחדיר את המותג ולהחליף בהדרגה את הכיתוב על ממירים, שלטי חוצות, חנויות, עמדות מכירה ועוד.

מדובר ב'הנחתה מלעמלה' שהגיעה ממטה החברה בניו-יורק בו הוכרז כי כחלק מהמלך גלובלי של מיתוג מחדש אחוד, יימחקו מותגים של חברות מקומיות בהן יש לקבוצה שליטה ואלו יוחלפו בשם Altice של קבוצת האם. כך שחברות בבעלות הקבוצה ישנו את שמן וזאת על מנת לחזק את מותג האם ולמצב את Altice כחברה גלובלית: "המיתוג החדש ייושם בכל חברות הקבוצה ברחבי העולם. עם מותג אחד, Altice, נוכל לייצר חוויית לקוח ייחודית ושונה בעולם שבו לקוחות מוקפים במותגים בינלאומיים", נאמר בהודעה. עוד כחלק מהמלך השיווקי עוצב מחדש הלוגו של altice ואת החברה מאפיין המוטו "ביחד אין גבולות" (Together has no limits).

המהלך למיתוג מחדש יתבצע עד הרבעון השני של 2018 וזה יחל במרכז אמריקה שם יוחלף שמה של חברת התקשרות Orange Dominicana ב-Altice. להוט צפויים עוד מספר חודשים של חסד זאת מאחר והמותג Altice לא מוכר בשוק המקומי לכן ייעשה שינוי מדורג וחברת התקשורת תוצג כ-"HOT by Altice" כשבהמשך יימחק המותג הוט לחלוטין.

מה עם Next TV של HOT?

במרץ השיקה הוט את שירות Next TV, שמאפשר לצפות בסדרות, סרטים והפקות מקור על גבי סמאטפונים וטאבלטים. מדובר בשירות שמיועד להתחרות בשירותים לצפייה על פי דרישה כמו Netflix, סלקום TV, מיזם הטלוויזיה העתידי של פרטנר ועוד. בנתיים, על פי החברה, נראה כי שמם של תת-מותגים לא ייפגע ואלו יישארו על כנם.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.
  • עזרא

    זה אמיתי? מה זה השם הלא קליט בעליל הזה?