בעולם של רשתות חברתיות ומידע שמציף אותנו, קיים פער בין אופן חשיבתו של אדם לבן האופן שבו מתפרש המסר הכתוב שלו. בקול האנושי טמונים ניואנסים ואינטונציה, והם אלו שמעבירים את המחשבה בצורה האישית והייחודית לאדם.
רשת חברתית חדשה, הירמיאאוט, מחזירה את ה Voice לעולם הרשתות החברתיות ובכך מביאה עמה תפיסה חדשה של שיתוף תכנים ברשת החברתית, השומרת על האותנטיות שבהעברת המסרים.
הרשת החברתית החדשה מבוססת על אפליקציה המאפשרת למשתמשים להעלות, להאזין ולשתף סטטוסים קוליים באורך של עד 42 שניות. נמצא כי זהו פרק הזמן המאפשר להעביר מסר תמציתי וקולע השומר על הקשב של המאזין, כך עולה מסקר מקדים שביצעה חברת הירמיאאוט.
האפליקציה תושק במהלך חודש מרץ ותהיה זמינה להורדה בחינם במכשירי האייפון ובמהלך חודש אפריל גם במכשירי האנדרואיד.
בין אם נקרא לזה סטטוס קולי, פוסט אודיו או אינסטגרם ל Voice, הפלטפורמה החדשה מאפשרת לכל משתמש להשמיע את קולו האישי. בהירמיאאוט המשתמש יכול להקליט ולשתף סטטוסים בקולו ולהאזין לסטטוסים קוליים של משתמשים אחרים: חברים, כתבי חדשות, מוזיקאים, קומיקאים, פרשני ספורט או וכן לעקוב אחר אנשים ספציפיים שהוא אוהד, לדוגמא טאלנט שהוא מעריץ.
בהירמיאאוט, יש חלוקה צבעונית ל- 12 קטגוריות בנושאים שונים (חדשות, בידור, ספורט, מוסיקה ועוד) והלחיצה האקטיבית על כפתור הנגן מאפשרת למשתמש לבחור למי להאזין, מתי ובאיזה נושא. כך, חווית השימוש באפליקציה היא ממוקדת ומונעת בזבוז זמן.
את הסטטוסים ניתן לשתף בפייסבוק ובטוויטר.
פונקציה ייחודית באפליקציה “מצב נהיגה” (Drive Mode) מאפשרת האזנה לפוסטים הקוליים בפיד כשהם מפולחים לפי הקטגוריות הרצויות, בכל זמן ובכל דרך – בנהיגה, בריצה פארק, בזמן בישול במטבח או בכל מקום אחר. כך, המשתמש ליהנות מחוויית האזנה ללא מגע יד ובצורה אוטומטית.