הום סנטר סלולר

רשת החנויות h-mobile מבית הום סנטר, שהחלה לפני 7 שנים להציע לראשונה טלפונים לרכישה ישירה, עוברת הרשת מהלך מיתוג מחדש ותקרא מהיום 'הום סלולר סנטר' ובכך מיישרת קו עם החברה האם וחברת האחות 'הום סלולר'.

אודי מארצי, מנכ"ל הום סלולר סנטר: "במשך 7 שנים הצענו תחרות אמיתית והגונה למה שהיה עד אז נחלת החברות הגדולות שהיו בעלות מונופול בשוק. עכשיו, כאשר השוק מוצף משווקים, בינהם לצערי הרבה שרלטנים שפוגמים בחווית הלקוח, אנחנו בפתחה של מהפכה נוספת – מהפיכה שירותית וכנה יותר, חשוב שהצרכן ידע שיש לו בית לא רק לרכישה בטוחה, אלא גם לשירות אחראי ואמין לאחר הקנייה. המותג החזק והאמין 'הום סנטר' הוא חלק מהדי אן איי שלנו מתחילת דרכנו, לכן זה רק מתבקש שיתנוסס בגאון גם בשמנו".

המיתוג החדש – 'הום סלולר סנטר' נבחר יחד עם חברת הפרסום אדלר-חומסקי, לאחר סקרים רבים שביצעה החברה. בסקרים נתגלה כי ריבוי החברות הקיימות היום בשוק הפרטי, מעמיד את הצרכן בבלבול ומבוכה וכי הצרכן מבקש לרכוש במקום שמבחינתו מוכר יותר ומשדר ותק, ניסיון ואמינות.
'הום סלולר סנטר' תמשיך בדרכה למכור את הטלפונים והאביזרים החדישים ביותר, במחירים המשתלמים בארץ – מבלי לפגוע באיכות ובאמינות וכמובן באחריות שהיא מעניקה. 'הום סלולר סנטר' חרטה על דיגלה שקיפות מלאה עם לקוחותיה, מתנאי המחיר ועד מתן כל האינפורמציה, כפי שעשתה עד כה – במטרה לצמוח עוד יותר ולגדול לסניפים נוספים.

הודעה לעיתונות – פורסמה ככתבה וכלשונה.

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.
  • Ensoph

    בקרוב, שיפודי התקווה סלולר, מוניות מרינה פון וכמובן ג'פאניקה מובייל.