בניסיון להפוך את החיפוש ברשת למעט יותר נגיש, גוגל (Google) החלה בשחרור כלי חדש ליישום החיפוש שלה, Google Search, הזמין למכשירי האנדרואיד ו-iOS או באתר השולחני.

מעתה, מתחת לשורת החיפוש בתוך היישום תוצג שורת כלי חיפוש חדשים, שיאפשרו למשתמש לבחור את נושא החיפוש, אשר מחולק למספר קטגוריות: בסביבה, לייפסטייל, כלים והנאה. מתחת לכל קטגוריה נמצא תתי נושאים נוספים. לדוגמה תחת קטגוריית Nearby מוצגים קיצורים לחיפוש מסעדות, כספומטים, הוראות הגעה ועוד. תחת לייפסטייל נוכל להגיע לחיפוש מהיר על בידור, סדרות וסרטים, ספורט וכו'.

מטרת הקטגוריות החדשות היא להפוך את החיפוש בגוגל ליותר ברור ולהציג את כלל הנושאים עליהם אפשר לקבל מענה. החל מחיפוש פשוט, קבלת תחזית מזג האוויר, ועד עדכון על תוצאות משחקים, שידורי טלוויזיה וסרטים, תרגום וגם מיני משחקים קטנים הפועלים דרך הדפדפן. כל זאת כדי להנגיש את שלל היכולות של גוגל לציבור הרחב, שסביר כי הרוב כלל לא מודע לקיומם.

בגוגל אומרים כי הקיצורים הללו יופיעו תחילה ביישום החיפוש בפלטפורמות המובייל בארה"ב תחילה ולאחר מכן היא תרחיב את ההפצה לכלל המשתמשים בעולם.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.
  • אודי

    היה קיים במפות גוגל, נראה שהעבירו את היכולת גם לחיפוש הסטנדרטי שלהם