גוגל (Google) השיקה היום עדכון גדול לאפליקציית החיפוש הרשמית שלה ותציע להציג לגולשים תזרים חדשותי של סיפורים שמעניינים אותם, אבל בלי תלות בחברים או בשיתופים ברשת חברתית כלשהיא. Google Feed תאפשר למשתמשי האפליקציה לצפות בידיעות חדשותיות שרלוונטיות למילות החיפוש שהקישו בגוגל במהלך היום, בנוסף לידיעות החשובות ביותר של היום. זאת, כמובן, מתוך מטרה בולטת להתחרות בתזרים החדשותי של פייסבוק (Facebook) או טוויטר (Twitter).
מדובר בשירות שדומה מעט לאפליקציית ה-News של אפל (Apple), רק שב-Feed אין צורך לבחור נושאים מעניינים או לסמן לייק לפוסט כדי להודיע לאפליקציה ממה להציג עוד. האפליקציה יודעת לעשות את זה באופן אוטומטי בהתאם למיקום של המשתמש ומה שפופולרי סביבו וכאמור – הנושאים שהוא מגיע אליהם דרך חיפוש במנוע החיפוש, אבל גם באמצעות שילוב עם לוח השנה של גוגל, חיפושים ביוטיוב וכו’.
מה שכן, המשתמש יוכל לעודד אותה להציג לו עוד מאותם נושאים על ידי סימון של “עקוב” ישר בתוצאות החיפוש, וכך בעתיד תדע האפליקציה להציג לו מידע עשיר יותר. בנוסף תדע האפליקציה להציג למשתמש מראש מידע על יעד מסוים אם תזהה שיש לו כרטיס טיסה לשם היום. או לחלופין, תציג האפליקציה ידיעות ומידע על להקה מסוימת שחיפש המשתמש ביוטיוב.
גוגל טוענת כי האפליקציה מסוגלת להביא לידיעת המשתמש מגוון רחב של ידיעות מעניינות ומעמיקות, מכל הפרספקטיבות וזוויות הראיה, ואף יודעת מתי הוא מפסיק להתעניין בנושא מסוים כדי להפסיק ולהציג אותו.
העדכון זמין כעת למשתמשי iOS ו-Android ברחבי ארה”ב, ובקרוב יתרחב לשאר אזורי העולם.
מתי במחשב