נראה כי גוגל חברת האם של מוטורולה מוביליטי מתכוונת לפתוח את הכיסים העמוקים שלה ולהוציא על תקציב הפרסום של המכשיר שידוע בשם הקוד 'מוטו איקס' (Moto X) סכום בלתי נתפס של 500 מליון דולר.

הדיווח מגיע מהעיתון הכלכלי ה"וול סטריט ג'ורנל" אשר מדווח כי תקציב הפרסום רק של ה'מוטו איקס' לבדו יעמוד על חצי-מליארד, סכום דומה לתקציב הפרסום השנתי הכולל של אפל או סמסונג – לצורך השוואה תקציב הפרסום לשנת 2013 של אפל וסמסונג מוערך על-ידי AdAge ב-662 ו-597 מליון דולר, בהתאמה. מתוכם Kantar Media מערכיה כי "רק" 333 דולר הוצא על מכשיר ה'אייפון' ואילו סמסונג הוציאה 402 מליון דולר על פרסום של מכשירים ניידים.

נזכיר כי ה'מוטו איקס' הוא ככל הנראה מכשיר הדגל הראשון של מוטורולה, כעת חברה של גוגל, אשר מושפע מהרכישה של החטיבה הניידת על-ידי גוגל. על-פי ההדלפות הוא יציע מגוון אפשרויות להתאמה אישית – הלקוחות יוכלו לבחור את צבע הפנאל האחורי והקדמי, להוסיף חריטה אישית בגב המכשיר ואף לשלוח למוטורולה תמונה אשר תשמש כטפט ברירת המחדל שלו, במוטורולה אף מתגאים בצורה פטריוטית כי מדובר במכשיר אשר מיוצר בארה"ב ונראה כי בגוגל מוכנים אף לשפוך עליו כספים על-מנת להבטיח שהוא יגיע לתודעה אך האם הדבר יתרגם ישירות למכירות, נאלץ להמתין ולראות.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.