נמאס מאתרי אינטרנט שפותחים באופן אוטומטי חלונות נוספים ולא רצויים כאשר אתם גולשים אלים? אפילו לגוגל (Google) נמאס. החברה הודיעה היום כי אתרים שמשתמשים בטכניקה הזו כדי להקפיץ לכם פרסומות בזמן הגלישה, מה שמכונה פופ-אפים, ידורגו מעתה נמוך יותר בתוצאות החיפוש במנוע שלה.

השינוי ישפיע בעיקר על אתרים מותאמים לנייד ובגלישה מתוך הנייד, כאשר המודעה הקופצת שלהם חוסמת את המסך כולו ומונעת למעשה מהגולש לראות את התוכן באתר. כמו כן, גם אתרים שמטעים גולשים בכך שכותרת האתר נשארת בראש העמוד אבל בפועל התוכן הוא פרסומת יאבדו מדירוגם במנוע החיפוש.

יחד עם זאת, באנרים שניתן לסגור בקלות, חלונות קופצים שמבקשים לוודא את גיל הגולש או חלונות שמבקשים מהגולש להירשם באמצעות שם וסיסמה נחשבים מבחינת גוגל כלגיטימיים.

כמו כן מתכוונת גוגל להסיר את התווית 'מותאם לנייד' שמופיעה לפעמים בתוצאות חיפוש של אתרים מותאמים. הסיבה: לפי מחקרי החברה, 85% מאתרי האינטרנט מותאמים כבר לגלישה מהנייד, כך שאין צורך אמיתי לספר על כך לגולש.

שתף:
-פרסומת-
מאמין שכל מי שרוצה לדעת עליו משהו כבר גיגל אותו מזמן, זו בכל זאת המאה ה-21. הוא לא הרופא ולא קשור לשלמה.