הכירו את ה-Google Device Experts – אופציה חדשה ב-Play Store של גוגל שמאפשרת לכם לנהל צ’אט וידאו עם נציג מכירות של החברה כדי לברר עוד פרטים על מוצר של גוגל שאתם מעוניינים לרכוש.
השירות ניתן חינם, ומיועד לסייע במידה ועולות שאלות שונות לרוכשים הפוטנציאלים לפני רכישה של מוצרים מהחנות של גוגל כמו מכשירי ה-Nexus, הטלפונים והטאבלטים. גוגל משתמשת בטכנולוגיית הוידאו צ’אט של Hangouts כדי לקשר בין אנשים וכרגע, השירות זמין רק בתוך גבולות ארצות הברית בין השעות 6 בבוקר לשש בערב בשעון החוף המערבי. ניתן לגשת אליו באמצעות קטגוריית “Devices”, ואז לבחור באופציה של וידאו צ’אט עם נציג מכירות. כרגע אמנם מדובר רק על שירות משלים למכירות שבעזרתו ניתן לשאול שאלות על המוצר לפני הרכישה, אבל השמיים הם הגבול.
השירות הושק באופן שקט בחודש נובמבר האחרון, ומגוגל נמסר כי “אנחנו תמיד משפרים את הדרך שבה אנחנו יכולים לעזור למשתמשים, מדובר בתקופת ניסיון של השירות הניסיוני הזה שבמהלכה אנחנו אוספים פידבקים, אז אנחנו לא יכולים עדיין לחשוף את התוכניות המלאות שלנו”.
לפי הדיווחים, אם הכל יעבוד כשורה, מתכננת גוגל להרחיב את השירות גם למטרות של סיוע ותמיכה וירטואלי, שיהיה זמין גם בחנויות שונות, בדומה ל-Genius Bar הפיזי שבחנויות אפל – רק אונליין.