שם חדש, ועכשיו גם לוגו חדש: גוגל (Google) הציגה עיצוב משודרג ללוגו הצבעוני שלה, ומדובר בשינוי השישי במספר, והגדול ביותר מאז 1999.
הלוגו הפך כעת לשטוח יותר, ויש אומרים שהוא מתאים יותר לשפת הממשק Material Desing. לפי החברה הוא, “פשוט, מסודר, צבעוני וידידותי, ומייצג את החברה והשקפת עולמה”.
“גוגל השתנתה הרבה במהלך 17 השנים האחרונות – ממגוון המוצרים שלנו לאבולוציה של המראה והתחושה שלהם והיום אנחנו משנים את הדברים שוב”, נכתב בבלוג הרשמי של החברה.
שינוי הלוגו כבר נראה החל מאמש למשתמשי הגרסה השולחנית של מנוע החיפוש, אולם מדובר בשינוי מיתוג רחב היקף שיכלול בין היתר גם עיצוב מחדש של האפליקציות והאייקונים השונים. כך גוגל כבר החלה בהפצה של עדכון לאפליקציית המפות והתרגום, בהן ניתן להבחין באות “G” הנכללת מעתה כחלק מהאייקון.
המהלך מגיע כחודש בלבד לאחר שינוי גדול לא פחות – הקמת חברת אם חדשה בשם אלפאבית שתכלול תחתה מספר חברות אם שונות שהיו עד כה תחת גוגל, שלטענתה גרמו לחברה לאבד את המיקוד שלה.
בסרטון הוידאו ניתן לראות את השינוי בלוגו של גוגל לאורך השנים.