בסוף השבוע האחרון הודיעה גוגל למשתמשים בשירותיה על שינוי בתנאי השימוש במוצרי החברה, במסגרתו פרטים של משתמשים שלא ציינו אחרת יוכלו להופיע לצד פרסומות.

מדובר במהלך שיחל ב-11 לנובמבר אותו גוגל מכנה 'חסות משותפת' (Shared Endorsements) שבמהלכו תמונת הפרופיל שלכם והשם המלא יופיע לצד מודעות 'גוגל אדוורדס' (Google Adwords) שמוכרת החברה. בגוגל מציינים כי התמונה והשם לא יופיעו סתם כך, אלא מדובר במוצרים ומקומות אשר דירגתם בעבר בין אם באמצעות ביצוע 1+ לדף המפרסם ברשת ה'גוגל פלוס' ובין אם בדירוג המוצר עצמו – כך שאם לדוגמא דירגתם שיר שהורדתם שיר משירות ה'פליי מיוזיק' (Play Music) ודאגתם לדרג או לכתוב עליו ביקורת גם חברים שלכם יוכלו לראות את הדירוג או הביקורת שהענקתם לאלבום. מדובר בצעד דומה לזה שעשתה פייסבוק, כאשר היא מציגה את תמונת הפרופיל והשם המלא לצד דפי עסק להם עשיתם 'אהבתי'.

למרבה המזל גוגל מאפשרת לאלו שלא מעוניינים לשתף את הביקורות או העדפות שלהם, להסיר עצמם בצורה קלה על-ידי גישה לדף ההסבר על החסות המשותפת והסרת ה'וי' מתיבת הסימון, אשר ממוקמת בתחתית הדף.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.
  • שי

    בדיוק כמו התוסף של פייסבוק

  • בן

    האמת שהם דווקא כן שואלים.