'אד-בלוק פלוס' (AdBlock Plus) הוא מתוספי הדפדפנים הנפוצים שיש היום, המאפשר לאחר התקנתו להציג את דפי האינטרנט נקיים ונטולי פרסומות. ובכן, כל עוד לא מדובר בפרסומות של גוגל.

על-פי דיווח של האתר האוסטרי Horizont Online העוסק בפרסום ומדיה, גוגל לצד חברות נוספות משלמות ל'איאו' (Eyeo) מפתחת 'אד-בלוק פלוס' על-מנת לכלול את רשת הפרסום שלהם ב"רשימה הלבנה" של התוסף, אשר מתירה הצגת פרסומות. אז איך תוסף להסרה של פרסומות מתיר פרסומות, ובכן בדף השאלות והתשובות של התוסף נכתב כי המפתחת מאפשרת לאתרים קטנים או אתרים חינמיים להתיר פרסום בתנאי שלא מדובר בפרסומות לא פולשניות והדבר אף משתנה בין אתר לאתר ובין אזור לאזור ועל הפרסומות לענות על הקריטריונים שהציבה החברה. בנוסף מציינים בחברה כי הם מקבלים תשלום על-מנת לממן את הפעילות השוטפת של תחזוק הרשימות.

מתוך הדיווח לא נאמר  כמה כסף שילמה גוגל למפתחת על-מנת לכלול את רשת הפרסום שלה, 'אדוורד' (AdWords) ב"רשימה הלבנה" של התוסף או אילו חברות נוספות זורקת כסף לכיוונה של החברה על-מנת לאפשר את הצגת הפרסומות. בנוסף, על-פי הדיווח בגוגל וב'איאו' לא ענו לדוא"ל המתייחס לסוגיה.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.