לאחר השקת Allo ו-Duo המסקרנים של גוגל (Google), רבים חשבו כי החברה מתכננת לסגור את שירות הנגאאוטס (Hangouts) שלה, או לכל הפחות להעביר את המשתמשים בהדרגה. אמש הכריזה גוגל דווקא כי היא מרחיבה את Hangouts גם לעסקים.
בהכרזה שהוציאה אמש הודיעה החברה על פיצול Hangouts לשני שירותים שונים: האחד Hangouts Meet והשני Hangouts Chat. שניהם מציעים לעסקים וחברות המשתמשים בשירותי גוגל G Suite (לשעבר Google Apps) וניתנים בחינם, כדרך תקשורת חדשה ויעילה בארגון ומחוצה לו.
Hangouts Meet משתלב ביומן של גוגל, Google Calander, ומאפשר ליוזם הפגישה לקיים אותה במפגש וידאו או דרך שיחה קולית באמצעות חיוג למספר טלפון מקומי. השיחה יכולה להתקיים במחשב או בטלפון דרך אפליקציית Hangouts הרשמית. אפשר להקביל את השירות לפתרונות עסקיים דומים של סקייפ (Skype) ושירותים אחרים בתשלום.
Hangouts Chat מיועד עבור שיחות ארגוניות, כאשר ההבדל בינו לבין הנגאאוטס הרגיל אותו אנו מכירים, הוא שישנם כלים נוספים עבור מנהלי מערכת ומציע קיום שיחות בין צוותים ומחלקות בארגון באופן קל ומהיר. ישנה אינטגרציה עם כלים שונים כמו Box, Zendesk ו-ProsperWorks המיועדים לארגונים וכן גוגל שילבה גם צ’אט בוט שמסייע למשתמשים.
המחשבה הבאה שלנו הייתה כי גוגל אולי מתכוונת לייעד את Hangouts רק לעסקים, אולם בחברה מרגיעים ואומרים כי השירות לא הולך לשום מקום.
לא מבין מה ההיגיון בפיצול.. נשמע פחות נוח..
ולעסקים הכי טוב זה Skype For Business..
בדיחה טובה סקייפ
תצחק כמה שבא לך – אבל אפילו קיסקו הודתה שאין מתחרה ל-Skype For Business (לשעבר Lync).. הכי טובה למשתמשי IT ולארגונים..
אי אפשר להשוות את jabber לskype , לjabber יש כלכך הרבה באגים זה זה מרגיש יותר כמו בטא ולא מוצר מוגמר
צודק.. קיסקו האלה כושלים בקטע הזה..