גוגל (Google) עומדת לסגור בסוף החודש עוד שירות. עם זאת, הפעם לא מדובר בשירות של ממש, אלא בחלק שאמור היה להיות מהותי בגוגל פלוס (+Google) אבל נכשל: המשחקייה שלו.

אם תרצו מדובר בעוד סימן מובהק לחוסר ההצלחה של הרשת החברתית של גוגל, במיוחד אם משווים אותה לניסיון שלה להתמודד עם פייסבוק (Facebook).

בעוד שבפייסבוק המשחקים מהווים חלק מהותי מאוד בשימוש היום יומי של המשתמשים בשירות, ובכל יום כמעט מצטרפים משחקים חדשים לרשימה הענקית שמוצעת לשחקנים – בעיקר חובבי המשחקים הקז'ואליים – בגוגל פלוס המשחקים לא ממש תפסו משתמשים, למרות שכבר מתחילת הדרך שיתפו החברות הגדולות פעולה והמירו משחקים מוצלחים מפייסבוק גם לרשת החברתית של גוגל.

אז מה יעשו אלו שרוצים להמשיך לשחק במשחקים שהוצעו בגוגל פלוס? את רובם הם יוכלו למצוא בפייסבוק, ואם לא, לפי העצה של גוגל עצמה, הם צריכים לפנות לחברות כדי לברר באיזו פלטפורמות מוצעים המשחקים. ומה עם אלו שקנו קרדיטים לשימוש במשחקים? התשובה של גוגל זהה, "פנו למפתחים", והיא אפילו מספקת קישורים לכל החברות שיש להם משחקים כעת בגוגל בדף מיוחד.

ואם אתם מרגישים שאתם חייבים סביבת גוגל טהורה כדי לשחק, פשוט פתחו את דפדפן הכרום, וגשו לקטגוריית המשחקים בחנות של Chrome.

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.