גוגל תחל בקרוב להחרים אפליקציות עם פרסומות המופיעות בבר ההתראות מחנות הגוגל פליי. באמצעות Airpush וכלי פרסום נוספים, מצליחים המפרסמים להטריד אותנו, משתמשי האנדרואיד עם פרסומות גם בממשק ההתראות ללא רצונו. בין האפליקציות הבולטות שעשתה פרסום שכזה הייתה האפליקציה של רשת הענק Taco Bell, והיא כאמור רק אחת מני אלפי אפליקציות שקידמו תכנים שיווקיים בדרך זו. מדובר בשינוי בודד מתוך מגוון רחב בשינויים האחרונים שערכה גוגל במדיניות המפתחים של גוגל פליי.

מדובר בצעד נכון מצד גוגל, משתמשים רבים פנו לחברה בטענה שפרסומת מסגנון זה מבלבלות ומטרידות מאוד. לגוגל לקח זמן רב לחולל את השינוי הנ"ל במדיניות, אך עצם השינוי יכול להוריד את הספאם המקבלים המשתמשים ישירות למכשירים. כמו כן, עוד שינויים דומים אשר בולטים בפוליסה הם האיסור למפרסמים ליצור קיצורי דרך בשולחן העבודה, מועדפים לצורכי פרסום.

כרגע על המפתחים לספק מענה תוך חודש, אולם אין נקודת זמן ספציפית בה אפליקציות המשתמשות ב-Airpush על מנת לשווק פרסומות יוסרו במידה ולא יעמדו בתנאים החדשים שכוללת במדיניות המפתחים. יש לציין כי לא מדובר בסוף הפרסום במכשירי אנדרואיד באמצעות אפליקציות ויש מספר דרכים לחברות לפרסם את עצמן למרות ההחמרה של גוגל במדיניות.