גוגל (Google) מעניקה ל-Authenticator, יישום האימות הדו-שלבי (Two Factor Authentication) של החברה, קצת אהבה ולאחר העדכון של היישום יבחינו המשתמשים במתיחת פנים עיצובית – לא עוד עיצוב שחור-כחול מעידן שפת עיצוב ה-Holo ב-Ice Cream Sandwitch, אלא שימוש בפלטת צבעים בהירה ושטוחה המיישרת קו ל-Material Design, שפת העיצוב העדכנית של החברה. באופן תמוהה, העיצוב החדש הגיע אל משתמשי iOS כבר לפני זמן מה.

אך בנוסף לעיצוב החדש נוספה תמיכה גם בשעוני Android Wear ועתה אין צורך להוציא את מכשיר הטלפון כדי לקבל קוד אימות אלא פשוט להציץ במסך השעון החכם. על-פי פרסום בבלוג החברה, מאחורי הקלעים גוגל הוסיפה למפתחים את היכולת לאשר אימות על-ידי שימוש בתקשורת ה-NFC של מכשירים תומכים ובתאוריה לאפשר לבצע כניסה בטוחה על-ידי הצמדת המכשיר אל מכשיר אחר מבלי להכניס שם משתמש, סיסמא וקוד אימות.

אך למרות הכל אנו מאוכזבים שגוגל לא הוסיפה אפשרות לסנכרון החשבונות בין מכשירים שונים, אפשרות שקיימת ביישום האימות המתחרה Ahuty.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.