אין ספק כי אנשי השיווק של גוגל (Google) יודעים כיצד לייצר הזדהות של המשתמשים עם מותג האנדרואיד (Android). במהלך שיווקי מבריק שערכה החברה בכנס המובייל בברצלונה, היא הציעה למבקרים להשלים אוסף סיכות המציגות דמויות אנדרואיד שונות, דבר שסחף רבים ממבקרי התערוכה.
אין זו השנה הראשונה שגוגל מציעה פעילות שכזו. גם אנחנו ב-TGspot בחרנו להשלים את אוסף סיכות האנדרואיד שלנו משנים עברו ובהחלט התרשמנו משיתוף הפעולה הרב של המבקרים. דיילים רבים מסתובבים בשטח התערוכה ומציעים סיכות שונות הכוללות, מלבד הסיכה, גם מדבקה שאותה מדביקים על מיני אלבום שאותו אנו נדרשים להשלים. כיצד? על ידי מעבר בכל נקודה ונקודה בביתני התערוכה שם מחלקים את הסיכה הייעודית לכל שותפה או יצרנית אנדרואיד שונה.
המקפידים להשלים את כל האוסף הכולל לא פחות מ-87 סיכות שונות (אפשר לצפות בהן כאן), יוכלו לזכות בסיכת זהב ובאופן מפתיע ראינו רבים מהמבקרים מתאמצים להשלים את האלבום לפני סיומה של התערוכה.
היו יחד, לא זהים
אך לא כאן מסתיימת הפעילות השיווקית של החברה, שכן תחת הקמפיין “Be Together. Not the same” שהיא מריצה בתקופה האחרונה, היא מציעה פעילויות נוספות שאליהן משתרכים תורים ארוכים. באמצעות כמה עמדות טאבלטים הפרוסות על גבי “רחוב” אנדרואיד מעוצב בין ביתני התערוכה, יכול כל מבקר ליצור דמות אנדרואיד המזוהה איתו, פעולה המכונה על ידי החברה “to androidify”: ניתן לבחור את צבע העור, מבנה הגוף, לבוש, נעליים, אביזרי לבוש שונים כמו שרשראות, כובעים וגם, כמובן, סמארטפון או שעון חכם שהדמות תחזיק ביד (תוכלו ליצור דמות כזו לעצמכם כאן). לאחר השלמת יצירת הדמות והקלדת השם ניתן להדפיס תג מבקר מיוחד הכולל את הדמות הייחודית, כמו גם האפשרות לייצר מימיית מים יחודית הנושאת את הדמויות שיצרו המבקרים.
אנחנו עדיין בתור ומחכים למימייה שלנו (בתמונה למעלה). שוקו חם עם מרשמלו, כמו גם אייס קפה בטעם של גוגל (יש טעם כזה?) מוגשים לממתינים. אחרי 45 דקות המימייה הגיעה והתור נותר שקט ורגוע אך ארוך להפליא לכל אורך היום ובכל ימי התערוכה. לא נותר לנו אלא להסיר בפני גוגל את הכובע: ככה מייצרים הזדהות עם מותג. אנחנו הולכים כעת לשתות במימייה החדשה שלנו.