7
בתחילת ספטבר הכריזה גוגל על שיתוף פעולה פרסומי עם מותג ‘קיט-קט’ (KitKat) וכי מעתה גרסת האנדרואיד הקרובה תיקרא על שם מותג השוקולדים המוכר.
במסגרת מסע הפרסום המשותף ציינו כי החברה תחלק כ-1,000 מחשבי לוח מסוג ‘נקסוס 7’ (Nexus 7), וובכן נראה כי גוגל וקיט-קט החלו כבר בסוף חודש שעבר במסע הפרסום בלתי שגרתי בו נתלו שלטי פרסום עם כסא עליהם והמזמין את עוברי האורח “לקחת הפסקה”, מי שימצא יושב על הכסא בשעה ובתאריך המצויינים על השלט יזכה ב’נקסוס 7′.
כפי שניתן לראות מהסרטון, קמפיין הפרסום הבלתי שגרתי והאדם על הכסא תפסו את תשומת ליבם של העוברים ושבים ואף מסייעים לאדם על הכסא עד לרגע הזכייה המיוחל.
אחלה קמפיין!
רעיון אדיר, ויוזמה מבורכת!
תחשבו על הפרגון והאהבה אם קמפיין כזה היה עולה בארץ…
תזכרו את קמפיין טאבלט ב-10 שקלים שעלה בבאר שבע לפני מספר חודשים.
קמפיין קצת מפגר… מה הטעם לחשוף את המתנה ואת המפרסמים, זה מאבד מהספונטניות של האנשים והופך לתחרות
המטרה היא ליצור באז…
הם גרמו לכמה הומלסים להיות מאושרים :)