בתחילת ספטבר הכריזה גוגל על שיתוף פעולה פרסומי עם מותג 'קיט-קט' (KitKat) וכי מעתה גרסת האנדרואיד הקרובה תיקרא על שם מותג השוקולדים המוכר.

במסגרת מסע הפרסום המשותף ציינו כי החברה תחלק כ-1,000 מחשבי לוח מסוג 'נקסוס 7' (Nexus 7), וובכן נראה כי גוגל וקיט-קט החלו כבר בסוף חודש שעבר במסע הפרסום בלתי שגרתי בו נתלו שלטי פרסום עם כסא עליהם והמזמין את עוברי האורח "לקחת הפסקה", מי שימצא יושב על הכסא בשעה ובתאריך המצויינים על השלט יזכה ב'נקסוס 7'.

כפי שניתן לראות מהסרטון, קמפיין הפרסום הבלתי שגרתי והאדם על הכסא תפסו את תשומת ליבם של העוברים ושבים ואף מסייעים לאדם על הכסא עד לרגע הזכייה המיוחל.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.
  • עוז

    אחלה קמפיין!
    רעיון אדיר, ויוזמה מבורכת!

  • ניר

    תחשבו על הפרגון והאהבה אם קמפיין כזה היה עולה בארץ…
    תזכרו את קמפיין טאבלט ב-10 שקלים שעלה בבאר שבע לפני מספר חודשים.

  • פרסומאי

    קמפיין קצת מפגר… מה הטעם לחשוף את המתנה ואת המפרסמים, זה מאבד מהספונטניות של האנשים והופך לתחרות

    • אחד שהבין

      המטרה היא ליצור באז…

  • אהרון

    הם גרמו לכמה הומלסים להיות מאושרים 🙂