גולן טלקום יוצאת במבצע לכבוד פסח: 35₪ לחודש* לשיחות ו-SMS ללא הגבלה, גלישה בנפח GB1 (האטת מהירות בחריגה).

מחיר המבצע תקף עד 25.12.2014. לאחר מכן החבילה תשתנה אוטומטית לחבילת 'גולן טלקום' הכל כלול במחירה הרגיל (99 ₪ לחודש, שיחות+SMS +שיחות לחו"ל ל- 55 יעדים ארה"ב וקנדה גם ניידים, GB6 גלישה).

ואולם, יש לשים לב כי מדובר בחבילה רזה יותר מאשר החבילות האחרות אותם מציעה גולן טלקום, ועם נפח גלישה של 1GB במקום 6GB כפי שהיא מציעה בחבילה המלאה.

המבצע תקף לקוחות חדשים וקיימים. לקוחות חדשים וקיימים המוסיפים קו חדש יכולים להירשם למבצע עד 27.4.14 בשעה 12:00. (יש להפעיל את כרטיס הSIM- עד לתאריך 4.5.14 בשעה 12:00).

*הודעה לעיתונות

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.
  • ר.רחמנוב , מעלות

    אנא המשיכו להיות פראיירים ולתמוך בגולן טלקום ולעזור לנו במכירת ה-"אקזיט" שלנו לתפארת מדינת ישראל ..)))
    1. להקים חברת תקשורת ללא תשתית.
    2. לגייס מאות אלפי מנויים במחירי הפסד.
    3. לקבל בחזרה את 300 מיליון השקלים ששולמו למדינה במכרז.
    4. למכור את מאגר המנויים לאחת מ -3 החברות הוותיקות במחיר גבוה.
    5. לעשות קופה ולהסתלק לפרויקט הבא.
    6. ומה יעשה אז כחלון??????
    אנחנו בגולן טלקום "מפנקים" רק פראיירים.
    מפלים בין לקוחות קיימים לבין חדשים …
    לא מבצעים חיוב ייחסי …
    גובים תשלום מראש לחודש הבא בטרם קיבלתם את השרות ובניגוד לרשיון ..
    מחייבים לקוחות קיימים במחיר SIM בדרך עקיפה….במחיר 49שח בכדי שיעברו למבצע חדש בגולן ואחר כך יחזרו לחבילת 99 שח בלבד …ולא לחבילת 59 שהיו בה…

    נחייב אותכם בחיובים הזויים על חריגות שלא ביצעתם ותמיד נתעקש שאנו בגולן הצודקים והצדיקים ..

    נחסום לכם תפעול אפליקציות בקו ….ותמיד נאשים אתכם שאינכם יודעים להגדיר הגדרות במכשיר והרשת שלנו מהמתקדמות בעולם …

    נותיר אותכם ללא קו ואפשרות שימוש במחיר מוזל CALL BACK בחו"ל ולא נגלה לכם שמפעילים זרים לא עובדים איתנו ולא תוכלו להירשם בחו"ל עם קו גולן …ולמעשה תהיו מנותקים מהעולם או תשלמו כמה מאות ש"ח בחזרתכם לגולן…

    נסתיר ממכם את העובדה שברשת גולן הודעות "מה נישמע" …יגיעו רק אחרי שעה שתשלחו …

    נסתיר ממכם שאתם בעלי אייפון עם שדרוג 7.1 תהיו חסומים לנקודה אישית APN בקו גולן …

    נגבה ממכם תשלום לחודש מלא גם ואם התנתקתם מגולן אחרי יום …אחרת נתבע אותכם …

    אנחנו חברת גולם גולן מקרקסים את כווולם …
    אנחנו בחברת גולן הכי מיומנים לעשות ממך פראייר ….
    אז מספיק להיות פראייר של כוולם …..
    אנא תהיה פראייר רק שלנו בגולן …האלמנט עלינו ..)))
    אני באאמת מאוד מקווה שמיכאל גולן קורא תגובתי זו ויפעל לשפר איכות קו ושרות בגולן בהקדם .

    • Ben

      אבי נפטר לפני כשלושה חודשים, אני מנסה כבר מה- 18/05 לנתק אותו מכל השירותים אליהם היה מנוי בגולן ואין עם לדבר.
      ההתנהלות שלהם מזעזעת. לא ניתן להשיג אותם בטלפון.
      במייל הם מחזירים תשובות אוטומטיות סתמיות מ"נציגים" שמבטיחים שיחזרו ויטפלו – אני שולחת את כל הפרטים וכלום. שוב ושוב שולחת. ושוב כלום לא קורה. אין כתובת אליה ניתן להגיע ולטפל בסיום ההתקשרות. גם מותו של אדם לא שובר אותם. אבל מכתבי התרעה שולחים בלי סוף. אם הייתה כתובת הייתי מחכה גם שלוש שעות בסבלנות. אבל אין כזה דבר. הגיע הזמן שיטפלו בחברה הזאת- גולן טלקום . בגולן מתנהלים כמו ארגון פשע כמעט. זו ממש רמאות והונאה של הלקוחות. ואין דרך אחרת לתאר את זה. מערכת שלמה שמיועדת לקליטת מנויים ואי מתן מענה לאלה שכבר נלכדו ברשתם או חס וחלילה מעוניינים להתנתק. מכוון ככה בכוונה. וזה די ברור. איך מאפשרים לחברת גולן טלקום להתנהל בצורה שערורייתית כזאת? למה אין חוקים ברורים ומסודרים, של התנתקות של טיפול בתקלות ובאיסור על חיובים ללא אישור וקנסות גבוהים.?
      במקרה שלנו – מתן מענה למקרה של פטירת לקוח. מישהו? הלו? משרד התקשורת? עסוקים רק בעניינים פרטיים?

  • א-קרית שמונה

    SORRY – היום 15.5.2014 אחרי כמה חודשים ב- GOLAN TELECOM -אני לא מוכן להיות לקוח של גולן טלקום שוב גם בחינם – ואני לא לבד ..!!
    גם לא תמורת : …..)))))))
    72 בתולות צנועות וחסודות
    45 כבשים
    18 עיזים
    13 חמורים
    8 גמלים
    3 סוסים
    1 בלונדינית משוודיה
    אני לא מוכן להיות לקוח שלהם של גולן טלקום. ואני לא לבד כנראה כי המציאות מוכיחה שהחברה איבדה מזמן כאן את אמינותה וההגינות המתבקשת כלפי הצרכנים שלה.היינו בגולן – אפס קליטה ועושק לקו ללא מתן תמורה בסיסית שזה קליטה ועל גלישה ל 6 גיגה בקצב דג מת מזמן ויתרנו .
    אכן , המחיר הזול בגולן טלקום (שהוא כבר לא הכי זול בתחרות ) עולה מאווד ביוקר.
    עדיף לנו להיות בעלי קו וירטואלי – קו שמתקיים בקביעות על תשתיות חברת סלוללר וותיקה בישראל על פני קו שנודד לסלקום ובעיקר לשום כלוום ..))) ומותיר אותנו ללא קליטה וגלישה . בחירת חברת סלוללר איננה על פי המחיר בלבד – קליטה זוהי דרישה בסיסית לקו סלוללר שמנוי זכאי בתמורה לתשלום והשתייכות לחברת סלולר !!

  • Liora Cohen

    גולן ? לא תודה – איכות הקו על הפנים -מצטער, אבל אני מצפה מחברת טלפונים סלולרית בשנת 2014 שתספק שירות בכל מקום ובכל תנאי – ולבטח במרחבי אמצע גוש דן !!! מהרגע שהצטרפתי לגולן טלקום אני רק חוויתי תקלות ושרות גרוע. פשוט הזויים !!! ברחתי מהשירות הקולקל שלהם לפני שבועיים ומזל שחסמתי אותם לכרטיס האשראי !
    חושבים לעבור לגולן טלקום?
    אולי תחשבו שוב.. ההמלצה שלי בכל אופן אל תעשו את זה! מהסיבות הבאות:
    א אין קליטה נורמאלית והמון ניתוקים -בקו גולן יש ניתוקים אקראיים של 90% מהשיחות בזמן ממוצע של 10 דקות, וניתוקים יזומים של שאר השיחות אחרי 60 דקות.
    ב.בחו"ל היו לי המון תקלות להירשם למפעילים זרים באמצעות חברת גולן ועל כן לא יכולתי לממש שיטת CALLBACK במחירים המוזלים וחוייבתי בסכום מופרז ואין עם מי לדבר..חוייבתי בחיובי ביניים של הרבה כסף. חוייבתי גם במעמ על אף שאין מעמ בחול. בקיצור מהרגע שהצטרפתי אני רק חווה תקלות ושרות גרוע. אני בודק אפשרות לתבוע את גולן על הנזקים שנגרמו לי ומקווה שלא תעשו את אותה טעות שלי!
    ללקוחות Iphone בגרסה 7.1 ומעלה אין תמיכה בנקודת גישה אישית בגולן טלקום לאחר שיחה עם אנשי התמיכה של גולן, התברר כי אינם תומכים בנקודת גישה אישית ללקוחות אייפון ששדרגו לגרסה 7.1. המשמעות אי אפשר לגלוש ממחשב או אייפד/טאבלט דרך הטלפון. מספר פניות אליהם הניבו תשובה תתאזר בסבלונת עובדים על הבעיה. בתכלס לא פתרו. כלומר כל חבילת הגלישה הגדולה שלהם לא שווה הרבה…גולן גם חוסמת Facetime ו iMessage . בעלי אייפון, הזהרו !!! בדוק מנסיון .
    לפני שבוע עברנו אל חברה סלולרית "ותיקה" (הצבע לא משנה…) – ומעט יקרה מגולן – מתקשרים למספר של גולן והוא לא זמין. מתקשרים למספר של חברה "ותיקה" (ושוב הצבע לא משנה…) – ומייד עונים לך…שמח שהודתי למר גולן על מאמציו הכנים ונפרדנו ממנו.

  • משפחת שלומציון , חיפה

    בגולן טלקום -50% מהזמן בלי קליטה ובלי אינטרנט, 80% מהשיחות מתנתקות אחרי עשר דקות, והשאר אחרי 20 דקות. הבודדות שמחזיקות מעמד מעבר לזה, מנותקות בצורה יזומה ע"י גולן טלקום עצמה אחרי שעה. בנוסף, מבטיחים חבילה בחצי מחיר ללקוחות חדשים, אבל "שוכחים" לעדכן אותה גם ללקוחות הקיימים שלהם, שממשיכים לשלם להם 100 ש"ח על השירות פח ומוצר פח שלהם, חברת תקשורת שמתנהגת כמו בזאר פרסי. שלום ולא להתראות!כלקוח של גולן כשנה וחצי עם חמישה קווים, יש לי נסיון רע עם איכות השרות; הרבה שיחות מתנתקות באמצע, הרבה פעמים הגלישה פשוט בלתי אפשרית למרות שהטלפון מראה 3G – מגיעים באיחור .notifications לדוגמא הודעה שנשלחת ל Whatsapp יכולה להגיע אחרי 15 דקות. זה לא מתקבל על הדעת. 5 טלפונים, 2 אנדרואיד ו 3 אייפון עם אותה הבעיה. בכל יתר הרשתות שיש לי ההודעה מגיעה ממש באותה שניה. גולן, לא רק שלא מבינים מה שמסבירים להם (וממש ניסיתי להסביר ולעזור להבין מאיפה הבעיה) הם גם חוזרים וטוענים שזו בעיה באפליקציה ובזה הם לא מתעסקים.למי אתה מוכר לוקשים מר גולן ? לך וספר לסבתא שלך את התשובות האלו מר מיכאל גולן !! מספיק לרמות ולשקר אותנו מר מיכאל גולן !! העובדה שאותה אפליקציה (Whatsapp) עובדת ללא כל בעיה ברשת אחרת לא ממש גרמה להם להבין שיש להם בעיה. זה לא נסבל, וחבל. בינתיים חזרנו לשימוש ב SMS בנושאים חשובים אבל זה לא פתרון לאורך זמן והשבוע נטשנו כל המשפחה את גולן .גולן החברה היחידה שגובה תשלום מראש ואין חיוב ייחסי -היום לא שווה בכללל להיות בגולן טלקום – יש היום מבצעים מעוולים וזולים ממחיר גולן ועל תשתיות מוכחות וידועות של חברות סלולר וותיקות .עדיף קו וירטואלי שבקביעות נמצא על תשתית חברת סלולר ותיקה על פני קו בגולן שנודד לחפש תשתיות וטוחן מכשיר עם קרינה וסוללה.מנסיון. הפסקנו להיות פראיירים ונטשנו את גולן – אפסססס קליטה וגלישה בקצב דג מת בגולן – יאללה בייי

  • לקוח גולן שסובל

    הייתי בגולן לפני שנה. עברתי ליופון. חזרתי לגולן. 3 קווים. אכזבה.
    שניים חזרו ליופון והטיול עלה לי סימים.
    אני מחכה לסוף החודש לעוף….
    חצי זמן : שיחות חירום בלבד.
    6גיגה נשמע טוב. על הנייר.
    שיחות ניתקות. המכשיר לא זמין למרות חיווי קליטה. הודעות לא עוברות .
    אז איך אמר בעלהבית :
    מספיק להיות פראייר !!!
    חג פסח שמח לכולנו.

  • אנונימי

    מחבילת ה 10 אין 50₪ דמי מעבר לפי מה שמצוין באתר שלהם. החבילה נכנסת לתוקף רק מה 25.4 ולא מיום המעבר.

  • א

    בקיצור המחיר ללקוחות קיימים 40.5 שח

  • אלעד

    כן צריך לציין שלקוח קיים משלם 49 חד פעמי עבור העברה לחבילה הזו ולקוח חדש 49 עבור סים

  • u

    סבבה,אבל למה לקוח קיים משלם 49 שקל חד פעמי?

    • סטודנט

      שאלתי את שרות הלקוחות הם אומרים שככה החליטו "המנהלים" מעבר לזה היא לא ידע למה. אני בתור לקוח חושב שזה מעוד מעליב שמבקשים ממני לשלם כסף באוויר.