חברת גולן טלקום מציעה ללקוחותיה שירותי תיקון של MOBILAB: תיקוני מכשיר סלולר בבית הלקוח. MOBILAB פיתחה פלטפורמה טכנולוגית חכמה להזמנת תיקונים לסמארטפון בלחיצת כפתור באמצעות אפליקציה או אתר אינטרנט גם בסמארטפון וגם במחשב. ל-MOBILAB רשת של טכנאים מומחים שיגיעו לכל מקום שתבחר (בית, משרד, בית קפה ועוד).
כיצד זה עובד? לקוח שחווה תקלה במכשירו יוכל להזמין טכנאי מקצועי באפליקציה או באתר האינטרנט או בטלפון. כל שעליו לעשות הוא להיכנס לאתר מובילאב לבחור מכשיר ותקלה והוא יקבל מיד מחיר משתלם, יבחר את הזמן והמקום וטכנאי מומחה יגיעי אליו ויתקן את המכשיר תוך 30 דקות בממוצע.
ביקור הטכנאי הוא ללא עלות והלקוח משלם רק עבור התיקון. מחיר התיקון ידוע לפני ביצוע ההזמנה בכרטיס אשראי רק בסיום התיקון. התשלום מתבצע ישירות לחברת MOBILAB (ספק השירות) וניתנת לו אחריות של חברת MOBILAB למשך שלושה חודשים על כל פגם בחלף שהותקן ועל עבודת הטכנאי.
השירות מתבצע עבור רובם המוחלט של דגמי הסמארטפונים בישראל ופותר תקלות כגון: מסך שבור/אינו מגיב, בעיות בסוללה ובטעינה, מכשיר שאינו נדלק, נזקי מים ועוד. שעות הפעילות הינן בימים א’-ה’: 21:00-09:00 וביום ו’: 14:00-09:00 כאשר ניתן להזמין את השירות 24/7. השירות עובד בשלב זה באזור גוש דן רבתי (מרחובות ועד נתניה), אזור השרון, ירושלים, חיפה, באר שבע, מודיעין, אשדוד ועוד.
כפיר מימון מנכ”ל מובילאב: “עד לפני שבוע עוד הלכו למעבדות מהיום לקוחות גולן טלקום לא צריכים ללכת למעבדה, מובילאב תבוא אליהם לכל מקום שיבחרו ובזמן שיבחרו ויתקנו להם את הסמארטפון במקום תוך 30 דק’ במחירים מצויינים כמו שהיה עולה להם במעבדה”.
*הודעה לעיתונות