ספקית הסלולר גולן טלקום הכריזה היום על חציית רף 300,000 המנויים. ההישג לקח לחברה 15 חודשים מאז החלה לפעול בקיץ 2011 כאחת משתי ספקיות הסלולר החדשות, יחד עם הוט מובייל.

מאז הקמתה נחשבת החברה ליקירת הישראלים, שעוברים אליה בהמוניהם. לפי נתונים שפורסמו בשבוע שעבר, ממוקמת חברתו של מיכאל גולן במקום הראשון במספר הניודים נטו, עם 10,000 מצטרפים חדשים ביולי לאחר קיזוז הנוטשים – הרחק מעל הוט מובייל, שלמרות מספר מצטרפים גבוה יותר מפגרת הרחק מאחור בשל מספר נוטשים עצום ועומדת על פחות מ-3,000 מצטרפים נטו. גם בחציון הראשון של השנה נראו נתונים דומים, כאשר גולן טלקום רשמה כ-61,000 ממטרפים חדשים נטו בעוד הוט מובייל רק עם 35,000 למרות מספר מצטרפים חדשים גבוה בקרוב ל-50% משל גולן.

גם בתחום שביעות רצון הלקוחות נמצאת גולן טלקום במקום טוב מאוד. לפי סקר שפורסם אתמול לראשונה בחדשות 2, גולן היא ספקית הסלולר בעלת התשתית העצמאית בעלת שיעור שביעות הרצון הגבוהה ביותר בקרב הלקוחות – 8.1. החברה היחידה המקבלת ציון גבוה יותר היא הספקית הווירטואלית יו-פון (8.4), בעוד רמי לוי מקבל 8.0, הוט מובייל 7.3, 012 מובייל 7.2 וכל אחת משלוש הספקיות הוותיקות בין 6.5 ל-7.

בהודעתה ציינה גולן טלקום כי עד סוף החודש היא מציעה ללקוחות חדשים בחבילת "הכל כלול" שלה 3 חודשים ראשונים חינם ולאחר מכן מחיר של 99 שקל לחודש.