קבוצת פרטנר מביאה את עולם הגיימינג וה-eSports לראשונה לטלוויזיה בישראל, ומשיקה את ערוץ הגיימרים הבינלאומי GINX eSports TV באפליקצייתGTV 4 של פרטנר ובשירות הטלוויזיה של פרטנר שיושק בחודשים הקרובים.
ערוץ GINX eSports TV משודר ביותר מ-40 מדינות, ומגיע ליותר מ-40 מיליון בתי אב. חברת המדיה Ginx, שבסיסה בבריטניה, מקדמת את תחום ה- eSports ברחבי העולם, בערוצי טלוויזיה, תכניות ופורמטים מקוריים, וכן אירועים גדולים ברחבי העולם לקהילת הגיימרים.
קטגוריית eSports צומחת בעולם בקצב מהיר במיוחד, עם מאות מיליוני מעריצים שצופים בגיימרים פופולריים ברשת ברחבי העולם באמצעות שירותים כמו Twitch ו-YouTube Gaming. על פי המחקר השנתי של חברת אריקסון שפורסם לאחרונה ובוחן צריכת תוכן ומדיה בעולם, כ-40% מהצעירים וכ-20% מהצעירות עד גיל 19 סיפרו כי הם צופים בתכני eSports.
https://www.youtube.com/watch?v=9sm3PTZa5jQ
בקיץ האחרון, הפיקה פרטנר, בשיתוף חברת אנדמול שיין ישראל, את הגרסה המקומית של פורמט הריאליטי-רשת הבינלאומי “Legends of Gaming”, והסדרה בה כיכבו שמונה גיימרים ישראלים מובילים, זכתה ליותר מ-5 מיליון צפיות ועשרות אלפי שיתופים.
איציק בנבנישתי, מנכ”ל קבוצת פרטנר, מסר כי: “קהל הגיימרים בישראל כולל מאות אלפי אנשים, מרביתם בין הגילאים 12–40, ועם זאת, תעשיית המדיה והתוכן בתחום אינה מפותחת עדיין כמו בחו”ל. בעקבות ההצלחה הגדולה של העונה הראשונה של סדרת הרשת Legends of Gaming Israel שהפקנו בשיתוף אנדמול שיין ישראל,
החלטנו להיות הראשונים שמביאים את ה-eSports הבינלאומי לישראל, ולשדר את התכנים של ערוץ Ginx באפליקציית התוכן GTV4 ובפלטפורמת הטלוויזיה שנשיק בקרוב. אנו מודים ל- Ginx על שיתוף הפעולה בהשקת תכני הערוץ בבלעדיות בפרטנר”.
*הודעה לעיתונות