מצ’וטטים במסנג’ר של פייסבוק? היכנו להגעת הפרסומות: לפי מסמך פנימי שנחשף ב-TechCrunch, החברה מתכננת מתישהו ברבעון השני של 2016 לשלב פרסומות בפלטפורמת הצ’אט הפופולרית שלה.
תחילה אלו יהיו מודעות עבור הלקוחות העסקיים, אלה המשתמשים ב-Facebook Messenger for Business וכי אלו לא יהיו מודעות שיציפו את המשתמש אלא כאלה שנבחרו בקפידה ויתרה מכך – שהותאמו לתוכן השיחה בין המשתמשים בשירות.
כפי הנראה, החברה תאפשר לחברות לפרסם מוצרים ואף קישור לצ’אט ישיר עם נציג השירות דרך המסנג’ר, אולם כל זה יתבצע בשליטה של פייסבוק ובאופן פרטני והדרגתי – ככל הנראה כדי לא להכעיס יותר מידי את המשתמשים בפלטפורמה וייתכן כי תהיה אפשרות לבטל את הפרסומות באופן ידני באפליקציה.
בינתיים צריך לציין כי מדובר בדיווח הנשמע אמין, אולם זהו צעד שעד כה החברה לא עשתה ועדיין לא ראה אור יום, אך אם זה אכן יתרחש מדובר בתקדים שסביר כי יסמן רק את ההתחלה בשילוב של מודעות ביישומי הצ’אט שהפופולארית היא וואטסאפ הנמצאת בבעלותה של פייסבוק.