מצ’וטטים במסנג’ר של פייסבוק? היכנו להגעת הפרסומות: לפי מסמך פנימי שנחשף ב-TechCrunch, החברה מתכננת מתישהו ברבעון השני של 2016 לשלב פרסומות בפלטפורמת הצ’אט הפופולרית שלה.

תחילה אלו יהיו מודעות עבור הלקוחות העסקיים, אלה המשתמשים ב-Facebook Messenger for Business וכי אלו לא יהיו מודעות שיציפו את המשתמש אלא כאלה שנבחרו בקפידה ויתרה מכך – שהותאמו לתוכן השיחה בין המשתמשים בשירות.

כפי הנראה, החברה תאפשר לחברות לפרסם מוצרים ואף קישור לצ’אט ישיר עם נציג השירות דרך המסנג’ר, אולם כל זה יתבצע בשליטה של פייסבוק ובאופן פרטני והדרגתי – ככל הנראה כדי לא להכעיס יותר מידי את המשתמשים בפלטפורמה וייתכן כי תהיה אפשרות לבטל את הפרסומות באופן ידני באפליקציה.

בינתיים צריך לציין כי מדובר בדיווח הנשמע אמין, אולם זהו צעד שעד כה החברה לא עשתה ועדיין לא ראה אור יום, אך אם זה אכן יתרחש מדובר בתקדים שסביר כי יסמן רק את ההתחלה בשילוב של מודעות ביישומי הצ’אט שהפופולארית היא וואטסאפ הנמצאת בבעלותה של פייסבוק.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.
  • James Crow

    חבל!
    פייסבוק מסנג'ר צבר המון משתמשים בשנה האחרונה וגם המהלך להשתמש באפליקציה בלי חשבון פייסבוק עזרה לא מעט.
    פייסבוק כבר צוברת הרבה נתונים ממשתמשים וזה בערך הדבר העיקרי שהחברות עושות באפליקציות המסרים כי נתונים = כסף.

    אף אחד לא מעוניין בפרסומות ובטח שלא באמצע שהוא מתכתב עם אנשים.

    בתור אחד שמשתמש באפליקציה ומעדיף אותה על השאר בזכות הפיצ'רים שלה – כנראה שאפסיק את השימוש אם ידחפו פרסומות.

    נחיה ונראה..

  • שי

    אן כך מאור, אז תתחיל לשלם על כל המוצרים של החברות האלה… אתה מקבל א השירותים האלה בחינם רק בגלל הפרוסומות. תאמין לי שהחברות האלה היו מרוויחות הרבה יותר אם השירות היה בתשלום.

  • Osher Abergel

    הדבר האחרון בעולם שפייסבוק צריכה לעשות הוא פרסומות בווצאפ !!

  • Maor Bar

    בסוף יטמיעו לנו פרסומות בראש.
    נמאס כבר מכל הפרסומות האלה ומכל החברות האלה שבכל הזדמנות מטמיעות עוד ועוד פרסומות.